Abyste měli představu o tom, jak vypadá Em. :)
"Jsme tu!" uslyšela jsem nedávno ignorovaný hlas, i přes hlasitou hudbu v mých sluchátkách (jo, moje máma umí fakt hodně křičet). Sundala jsem si sluchátka z uší a odložila je do mé tašky. Podívala jsem se z okna a tam jsem uviděla celkem pohledný a velký dům.
Vystoupila jsem z auta a vyndala si své věci na chodník. Otec vytahoval kufry z auta, zatímco mě má matka popohnala k domu. Vzala jsem si své dva kufry a svou tašku, se kterou jsem vyrazila k hlavnímu vchodu našeho domu. Dorazila jsem k hlavnímu vchodu našeho domu, který měl zanedlouho změnit celý můj život. "Jsi připravena ?" řekla má matka a s mým kývnutím otevřela dveře. Vešla jsem do velkého, prostorného domu. Jako první jsem si všimla místnosti s gaučem a velikou digitální nástěnnou televizí. Tato místnost bude pravděpodobně obývák. Poté co jsem prohlédla spodní patro, kde byl obývák, kuchyně a záchod, jsem vyšla po schodech do druhého patra, kde byla ložnice rodičů, záchod, otcova pracovna a na konci chodby jsem viděla dveře do mého pokoje. Zatáhla jsem za kliku a poprvé pohlédla na můj nový pokoj, ve kterém budu trávit nejvíce času. Byl sladěn do bílo-šedo-černé barvy. V rohu pokoje jsem spatřila manželskou postel s nebesy. Před oknem s balkónem, ze kterého byla vidět zahrada s bazénem, byl umístěný pracovní stůl, na který jsem položila můj notebook. Urovnala jsem oblečení z kufrů do velké skříně se zrcadlem. Naproti posteli byla televize. "Pojď dolů Em" zavolala na mě máma a já vyšla ze svého pokoje rovnou dolů. "Líbí se ti tady Em ?" "Jojo," řekla jsem, "co bude k večeři ?" "Asi objednáme pizzu, jakou by jsi chtěla ?" "Hawai, " vykřikla jsem radostně, "ještě něco potřebuješ nebo si můžu jít lehnout ?" "Ještě jedna věc - vezmi si kytaru, já ti ji tahat nebudu," řekla máma. "A jo !" vzpomněla jsem si na kytaru, která už stála v předsíni s ostatními, nevybalenými věcmi. Popadla jsem kytaru a běžela si ji dát do pokoje. "Musím se jít vysprchovat než si lehnu," pomyslela jsem si a běžela do koupelny. Tam jsem zamkla dveře, svlékla své oblečení a nechala jsem na sebe padat kapky horké vody. Umyla jsem své tělo a vlasy, na které jsem nanesla šampón s třešňovou vůní. Po smytí poslední pěny na mém těle jsem se utřela a smotala své vlasy do ručníku. S ručníkem kolem těla jsem šla do pokoje a vybrala si oblečení - tyrkysové triko a volné tepláky. Oblékla jsem si vybrané oblečení a běžela jsem dolů na věčeři, jelikož jsem ucítila tu krásnou vůni pizzy(neříkejte, že tu vůni nemilujete :D). Seběhla jsem ze schodů a uviděla rodiče, jak už pojídají kousky pizzy. Sedla jsem si k nim a začala jíst s nimi. Při jezení prvního kousku pizzy se mě táta zeptal: "líbí se ti tvůj nový domov ?" "Jojo, už jsem to říkala mamce," řekla jsem s plnou pusou a usmála se. Po zbytek večeře jsme si povídali o novém domu, budoucí škole a při tomto tématu mi ukápla slzy při vzpomínce na své přátele...
Doufáme, že se vám tento delší díl líbil, dali jsme si s ním celkem dost záležet a příště u dalšího dílu. Zatím ahoj :3
NatyandTeri<3
PS:víííííííííííííííííííííííííííííííí
ČTEŠ
GirlandMusic
Teen FictionJmenuji se Emma, ale kamarádi mě nazývají Em. Je mi 16 a mojí vášní je hudba a tanec. V mém okolí mám spousty přátel, dobrý prospěch ve škole a i svá oblíbená místa, kde si užívám svého klidu. Vedla jsem si svůj klidný a zcela bezstarostný život, do...