33.

3.6K 294 5
                                    

,,Musím ti to vysvětlit... To, že jsem tu spal opřenej o strom celou noc neznamená, že si s tebou nepotřebuji promluvit." spustil.
,,Prosím... Nerd, nech mě to vysvětlit." povzdychl si přešel blíž ke mě.
Neprotestovala jsem, to vysvětlení mi dlužil.

,,Říkal jsem, že jsi tam neměla být... " upřeně hleděl na trávník.
Vždyť, ani nevím kvůli čemu se do té nemocnice dostal.
,,Můj bratr je jeden z těch frajerů na škole." řekl s trochem znechucení v hlase.
,,Nikdy jsem nechtěl být jako on..." odmlčel se.

,,Jde o to, že už to, že nejsem jako on ho štvalo. Nejvíce, ale jeho kamarády.
Tvrdili, že jsem bačkora a... Byl jsem debil.. Kdybych nic z toho neudělal, možná by toho nechali.. " dodal.

,,Pokračuj, jak si na to co tvrdili zareagoval...?" pohlédla jsem na něj a jemně se na něj usmála pro trochu povzbuzení.

,,To, že nadávali mě, mi bylo jedno, Nerd... Ale to, že začali nadávat na tebe... " znovu se odmlčel, v očích měl vztek.

,,S jedním z těch kluků jsem se začal rvát.." zamumlal.

,,A tak jsi se dostal do nemocnice." špitla jsem.

,,Slíbil jsem, že když se s tebou nebudu bavit, tak tě nechají a nebudou si tě vůbec všímat... Jak vidím, tak to porušili. " hlesl a trochu se zamračil.

,,Vždyť jsi brečel smíchy.." řekla jsem nepřítomně.

,,Uvěřila jsi mé lži.. Slzy byly pravé, ale můj smích nikoliv." jemně mi pohladil po tváři.
,,Nechci, aby ti někdo ublížil." přistoupil ke mě ještě blíž, naklonil se těsně k mému uchu, jako by mi chtěl sdělit nějaké tajemství.
,,Omlouvám se Stewartová." zašeptal.

Negativní: přijdu pozdě do školi.
Pozitivní: nepřijdu sama.

***
Ahojky!:)
Na začátek se chci omluvit, že tato kapitola je z první osoby.
Další kapitoly budou také tak, protože by se jinak pletly rozhovory.
:o
Tak tohle je jedna z nejdelších kapitol a zároveň jedna z konečných kapitol.
Nebudu vám říkat, kolik je jich do konce, ale věřte mi, že si tyto závěrečné kapitoly si užívejte:)
A ještě se omlouvám, že tu teď nějakou dobu nebudu.
Bye ❤

 Nerd || Shortstory ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat