Annemin bagirisiyla uyandim. Bugun omer ile bukuscaktik cok heyecanliyim. Bana bisey soylicekti cok merak ediyorum. Hemen hazirlanmaya basladim. Saclarimi topuz yaptim ve gozlerimi on plana cikarmak icin siyah goz kalemi surdum. Saclarimi topuz yaptim ve kot strec pantolonumu giydim ve gobegi acik bluzumu giydim ve ayaklarima hemen babet gecirerek yola koyuldum. Bir sure sonra telefonum caldi Ömer
ariyodu. Gulumsedim ve actim. 'Alo askim' bir erkek sesiyle karsilastim ama bu ömer'in sesi degildi. 'Derin hanimla mi gorusuyorum' endiselendim' siz kimsiniz, Omer nerde' ellerim titriyodu' Ömer bey trafik kazasi gecirdi' demesiyke elimdeki canta dustu ve ayaklarim tutmaz hale geldi. Oldugum yere dusmustum dizlerime batan taslar acitiyodu. Uyandigimda kendimi hastanede buldum. 'Noldu bana' derken kaza aklima geldi ve hemen oldugum yerden kalktim annem aglayarak yanima gelmisti 'kuzum biseyin yok dimi' annemi sakinlestirmek icin gulumsedim zorla.. 'Anne biseyim yok gercekten basim dondu sadece sen git hadi' sonunda ikna ettim. Ve kosarak danismaya gittim 'ömer yildiz diye bi hasta gelmis t-trafik kazasi..' derken kiz '187' dedi. Tessekur ettim ve asansore bindim. Agliyodum canim yaniyodu. 187. Odaya giderken kapinin onunde Burcu'yu gordum. Hickirarak agliyodu. Sasirdim. 'Burcu' dedim. Burcu beni gorunce sasirmisti. 'Ö-ömer burda durumu ciddi' dedi. 'Ciddi mi' diye dusundum ve odaya daldim. Agzimdan bir hickirik koptu. Biseye baglamislardi. Yanina gittim ve elini tuttum 'Omer' diyebildim. Kalp atislari hizlanmisti. Korktum. Kalbim sıkışıyodu. Ve uzun bi -dııııt- sesi geldi. Noluyo diye dusunurken doktorlar girdi ve beni zorla odadan cikardi. Kalbi durmustu. Nefes alamiyodum. Burcu bana bagirdi' hep senin yuzunden' sasirdim en yakin arkadasim bana bagiriyodu. Guclukle ' noluyo ya' dedim ' bi seni neden cok ilgilediriyo dedim. Beni duvara sikistirdi ve kukagima' cunku o benim' dedi.
Evet bu benim ilk hikayem devam edicek. Yorumlarinizi yazin.
Ne dusunuyosunuz???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Derin..
Teen FictionDERİN: normal halli bir ailenin tek kizi. Ev islerini yapmayi hic sevmez ama zorunda oldugu icin yapar. Arkadasi burcu ve sevgilisi Omer'i cok seviyor.. ÖZELLIKLERI: cana yakin , sicakkanli, heyecanli , hiperaktif , duygusal , hayvansever ,durust...