Mary Margaret bir fotoğraf gönderdi.
Mary Margaret: Ta-daaa!! Charming ailesi tatlılığı *Kalp emojisi*
Ruby Lucas: Ay ne kadar tatlısınız *Gözlerinden kalp fışkıran emoji*
Belle French: Yaa yerim ki *Kalp emojisi*
Regina Mills: Birileri instagram sandı galiba buraları *Göz deviren emoji*
David Nolan: Sen bir şeye de muhalefet olmaz mısın?
Regina Mills: Hayır çdlsçdmdfşsl
Peter Pan: Sa millet
August Booth: As yeşillik
Emma Swan: August? Sen burada mıydın yahu? *Şaşırmış emoji*
August Booth: Tabi buradaydım ben ama siz beni fark etmediniz hiç. Boru muyum lan ben?
Killian Jones: Boru değil de, odun olunca olabiliyor öyle şeyler sldjwdskfhl
Emma Swan: Killian!!
Regina Mills: Orman kokulu Robin'imden daha odunsun ayol biz n'apalım?
August Booth: *Kızgın emoji*
Peter Pan: Of ne zevzeksiniz ha
Peter Pan: Size ne demiştim ben? PETER PAN NEVER FAILS
Killian Jones: Yine başladı bu
Peter Pan Killian Jones kişisini çıkardı.
Peter Pan Emma Swan kişisini çıkardı.
Regina Mills: Oh yeşillik sağol be, az kafamızı dinleyelim yahu!
Peter Pan Regina Mills kişisini çıkardı.
Robin Hood: LAN
Peter Pan Robin Hood kişisini çıkardı.
Peter Pan Mary Margaret kişisini çıkardı.
Rumpelstiltskin: Sanki başka gruba geçemeyece-
Peter Pan Rumpelstilstkin kişisini çıkardı.
Peter Pan Belle French ve 8 diğer kişiyi çıkardı.
Peter Pan: PETER PAN NEVER FAILS DEMEDİM Mİ SİZE AHAHAHAH
13:45
Peter Pan: Peter Pan never fails hahah
15:30
Peter Pan: Of sıkılıyorum lan kimse yokken ben kimlere Peter Pan never fails diyeceğim şimdi?
Peter Pan Felix ve 12 diğer kişiyi ekledi.
Peter Pan: Selam beyler! Ben size demedim mi PETER PAN NEVER FAILS HAHAHA
Peter Pan: Burayı yeni Neverland'e çevireceğim sahil turizmimiz artacak kalplerini bana teslim etmek isteyen çocuklar bana daha kolay ulaşacak Storiburuk bizim yeni Neverland'imiz olacak!!
Felix: Abi burası WhatsApp grubu farkındasın değil mi?
Peter Pan grubun adını Neverland Kekoları olarak değiştirdi.
Peter Pan: PETER PAN NEVER FAILS AHHAHAHAHHAHAHAHAHHAH
Felix: *Gözlerini devirip bıkkınlıkla başını iki yana sallayan emoji* (Yazar Notu: Tamam biliyorum öyle bir emoji yok ama Felix'in bıkkınlığını başka hangi emojiyle anlatabilirdim bilemedim Felix de bileme-)
Peter Pan: PETER PAN NEVEEEEERRR FAILLLLSSSSS
(Yazar Dipnotu: İşte bundan bahsediyorum...)
***
Saçmalar saçması ve tahmin edilebilir bir sonla karşınızdayım! Tahmin edilebilir diyorum çünkü e yani.. İlk bölümden beri Peter Pan never fails diye diye başımızın etini yiyordu zaten. Her WhatsApp grubunda olan, sıkıldığında grubu boşaltıp sonra da hunharca kahkahalar atan şu tiplemelerden biri olduğu belliydi işte.
Son diyorum çünkü artık diziyi izlemiyorum. Favori dizimi ilk sezonlardaki derinlikle, o büyüleyici havayla hatırlamak istiyorum, kafası tutuşan Disney saçmalığı Hades'le vb. değil. İzlemediğim için artık yazmakta zorlanıyorum bu yüzden zirvede bırakayım dedim :)
Her neyse, şimdiye kadar kitabımı okumuş, oy vermiş ve yorumlarıyla bana destek olmuş herkese sonsuz teşekkürler! Wattpad için büyük bir kitle değil ama kitap benim tahmin edebileceğimden çok daha iyi bir yere geldi bu da tabi ki yine sizin sayenizde! *Kalp emojisi* (Yazar Yerin Yedi Kat Dibi Notu: Burada gerçekten kalp emojisi koymaya çalıştım ama yazdığım her şeyi sildi ben de yeniden yazdım *ühü* )
Belki yeni bir Ouat fanfic'iyle karşınıza çıkarım kim bilir? :)
Edit: Harry Potter severler için Harry Potter'la WhatsApp kitabım yayında. (Aslında çok önceden yazmıştım ama okuldur iştir güçtür derken yayınlamayı unutmuşum. *Ups* )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Once Upon A Time'la WhatsApp (Türkçe)
FanfictionRegina Mills "Canım Storybrooke Halkım" grubunu oluşturdu. Regina Mills, Emma Swan ve 7 diğer kişiyi gruba ekledi. Ruby Lucas sohbet ismini "Storiburuk Kekoları" olarak değiştirdi.