DÜNYADAKİ CENNETİM

Kim istemezki dünyadaki cenneti görmek . Ama öyle yemyeşil , çiçek , böcekli bir yer değil . Bahsettiğim yer her müslümanın gitmek istediği topraklar suudi arabistan toprakları (kabe). ☺☺☺

17 nisan 2016 yani bir kaç ay öncesi . Hayatımın değişmesine neden olan tarihin başlangıcı.

Hangi müslüman istemez ki kabe ' ye gitmeyi koklamayı , medine'ye gitmeyi . Çoğumuz düşünüyor belkide. Yok bana nasip olmaz , günahlarım çok fazla gidemem , yaşım küçük ileride giderim diye yine kapıldık vesveselere. Aslında gitmek bizim elimizde sen iste kardeşim iste ki Allah nasip etsin . Bende diyordum nasip olmaz bana belki ileride nasip olur diyodum . Ailemle birlikte hersene inşallah seneye gideriz diyorduk ama gönülden istemiyorduk ve nasip olmuyordu bir türlü. Sadece abim gitmişti bizden . Sonra birgün hayalini kurarken rüyalarımda gördüm o güzel yeri bir kaç kere girdi rüyama . Bende niyet etmiştim gitmeye artık gönülden istiyordum. Babaannem , dedem , abim , kuzenler derken tam 10 kişi karar verdik gitmeye . Yazıldık umre için bir tur şirketine . Tabi ben her ne kadar işlemleri halletmeye başlasakda inanmıyordum gidiceğime , sanki birşey olucakda gidemiycem sanıyordum . Sürekli gün saymaya başladım.

Umre gidiyordum sonuçta namaz kılmamak olmaz değil mi yarım yamalak kıldığım namazlarım vardı birde. Her namaz da dua ederdim Allah'ım bana kabe'yi görmeyi nasip et. Göremesem bile kabe'nin yolunda ölmeyi nasip et. Diye dua ederdim hep . Günler bir türlü geçmek bilmiyordu . Okula bile gitmek istemiyordum. Hep bi korku vardı içimde ya gidemezsem diye bu korku oraya gidene kadar geçmedi .

Ve o gün geldi 17 nisan pazar günü akşam 22.00 'da gidicektim . O gün boyunca hiç hissetmediğim duyguları hissettim hani millet aşık olunca midesinde kelebekler uçar ya işte bende de öyle oldu ama bir kula olan aşkımdan değil Allah'a bir adım daha yaklaşma aşkındandı o . Heyecandan yemek bile yiyemiyordum. Ama üzüldüğüm tek birşey vardı . Oda anne ve babama gitmek nasip olmamıştı. Ben ve abim gidiyorduk. İnşallah birgün nasip olur ailecek gitmek . Ve havaalanına gelmiştik . Vedalaştıķ herkesle ve kafilemizle buluştuk . İhram namazlarımızı kıldık , biraz bekledikten sonra uçağa bindik , işte gidiyordum kabemi görmeye ☺☺ hemen hemen 4 saate yakın bir yolculuktan sonra indik havaalanına her ne kadar çevremizde araplarda olsa başka ülkede de olsam hiç hissetmedim yabancılık . Kendi memleketimmiş gibiydi. Daha sonra mekke gitmek için otobüslerimize bindik bir kaç saatlik yolculuktan sonra , otelimize gelip sabah namazımızı kıldık ve kabe gitmek için hazırlandık . Otobuslere bindik . Indigimizde baya yuruduk kabe'ye hemen goremedim kabe'mi . Birde şöyle birşey var kabe'i ilk gördüğünde ediceğin dua çok önemlidir. Bende duamı önceden belirlemiştim ama heycandan karıştırıyordum sürekli cennete gitmeyi nasip et yerine cehenneme gitmeyi nasip et dediğim oluyordu. ☺☺ git gide yaklaştık kabeye karışık yerlerden girdik ve kafamız önümüzde bir şekilde ilerledik . Kafamı kaldırdım ve kabemi gördüm o kadar güzelki sanki bi hayalin içindeyim hala kabe ' yi canļı canlı görmüyorum sanki. Duamı karıştırmadan ettim ☺☺

Kara sevda dedikleri bu olsa gerek ☺☺
Artık Allah'a bir adım daha yakındım . Allah'ın evindeydim artık . Haram bölgesindeydim. ☺☺☺