Οι 3 φίλοι περπατούσαν πρός τήν δύση του ηλίου και άρχισε να νυχτώνει ωμός δεν τους ένοιαζε, αυτοί μιλούσαν για το πώς όλοι τούς έφυγαν από το κράτος τους. "Εγώ έφυγα γιατί ήμουν το κέντρο τής κοροϊδίας" είπε ο tom "εγώ έφυγα γιατί με είχαν σάν δούλα" είπε ντροπαλά ή emily "και εσει γιατί έφυγες από το κράτος σου eduart?" Είπε περίεργα ο tom "Το στρατόπεδο!!!" "Έφυγες από το κράτος σού επειδή το στρατόπεδο? Τι ενοείς" είπε η emily "όχι ρε χαζή, το στρατόπεδο των επαναστατών είναι μπροστά μάς!!τα καταφέραμε, φτάσαμε" είπε ενθουσιασμένος ο eduart. "Τι περιμένουμε πάμε μέσα" είπε ο tom. Ήταν ένα τεράστιο τείχος με μία μεγάλη πόρτα από ξύλο, περίπου 45 εκατοστά σε πάχος με ένα ανάγλυφο δράκου πάνω τής και 2 τεράστια σιδερένια χερούλια με 2 ξοτηκα φρουρούς ο ένας δίπλα στον άλλο. Οι 3 φίλοι προχώρησαν προς την πόρτα όμως ένας φρουρός τούς σταμάτησε και με σοβαρή φωνή τούς είπε "περιμένετε, γιατί είστε εδώ?" "Εδώ δεν είναι το στρατόπεδο τών επαναστατών?" Είπε ο eduart μέ περιέργεια "ναι, τι θέλετε"ροτεισε ο δεύτερος φρουρός "ήρθανε γιά νά μπούμε στούς επαναστάτες" είπε ο tom "λέτε αλήθεια?" "Ναι!" Τότε τα 2 δάχτυλα ενός φρουρού έλαμψαν πράσινο φως, και τα ακούμπησε στις παλάμες τον 3 φίλων. "εντάξει, λέτε τήν αλήθεια, χαιρόμαστε που έχουμε 3 νέα μέλει, ευχαριστούμε." Και έτσι ιό 3 φίλοι μπήκαν μέσα στο στρατόπεδο "εμένα δεν μου μοιάζει πολύ για στρατόπεδο, εσάς παιδιά?" Είπε μπερδεμένος ο tom "όντος, αυτό είναι σαν μία κανονική πόλη!" Είπε ο eduart γελώντας "άς ροτάμε όσο περπατάμε και θα καταλάβουμε τί γίνεται εδώ."είπε με περηφάνια η emily "σωστά, καλή ιδέα emily" είπε ο tom. Άρχισαν νά ψάχνουν μέχρι που ένας μαύρος ντυμένος άντρας λέγοντας ότι είναι ο αρχηγός του στρατοπέδου τους οδήγησε στο στρατόπεδο"οπότε εκείνη είναι η πόλη με αυτούς που δεν μπορούν να παλέψουν?" Είπε ο tom με έκπληξη "ναι μικρό ξοτηκο" "ουαου!!! Είναι φανταστικό και πολύ όμορφο!" Είπε η emily " κοιτάξτε πόσος κόσμος υπάρχει εκεί" είπε ο eduart "ελάτε τώρα μήν χάνουμε χρόνο, πάμε" είπε ο αρχηγός.
Μετά λίγη ορά φτάσανε στό στρατόπεδο "φτάσαμε, ελάτε θα σάς γνωρίσω στους άλλους" είπε χαρούμενα ο αρχηγός "εντάξει, πάμε"είπε η emily, τότε ο αρχηγός άνοιξε τήν πόρτα γιά τό στρατόπεδο ή με πιό απλά λόγια μιά έπαυλη, πού μεταξύ μάς δεν ήταν καί η πιό μοντέρνα " παιδιά έχουμε 3 νέα μέλει" φώναξε και 4 άτομα ήρθαν από μέσα "να σας γνωρίσω τα υπόλοιπα μέλει, ο brandon, διάβολος, η merry, ένα ξοτηκο και ο lin και ο lan, τα δίδυμα άγγελοι " "ορεος στρατός " είπε απογοητευμένους ο tom "μπορεί να σού φαίνονται λίγοι αλλά μπορούν νά φέρουν έναν ολόκληρο στρατό στά γόνατα του!!" "Ουαου!!! Είναι τρομερό" είπαν και οι 3 ταυτόχρονα "θέλετε να μπείτε στήν ομάδα" "ΝΑΙ!!" "τότε, όλοι μιά ομάδα!"===================================================
Ορίστε καί δεύτερο κεφάλαιοΣτην φωτογραφία είναι η πόλη κάτω από τό στρατόπεδο
YOU ARE READING
Ένας Διαφορετικός Κόσμος
Science FictionΥπήρχαν 3 φυλές: οι διάβολοι, οι άγγελοι και τα ξωτικά. Αυτές οι τρις φυλές πάλευαν για αιώνες μέχρι που συναντήθηκαν 3 φίλοι: ο eduart ένας διάβολος που είχε εξοριστεί από το έθνος του για κανένα λόγο, ή emily ένας άγγελος που την είχαν σαν δούλα κ...