1. Bölüm ( Perfect Love ) Tanıtım

85 2 0
                                    

Adım Emily anne babam 2 aylık tatile çıktı.Bende bu süre içerisinde teyzemde kalıcam.Bavulum hazır yola çıktım,kulaklığımı taktım yürüyodum. Sonunda uçağa bindim.Uzun bir yolculuk bekliyordu beni...

Uykuya dalmışım.Bir sesle irkildim ve uyandım

-Yanınıza geçebilirmiyim? '

Gözlerimi zor açtım uykuya çok fazla dalmışım heralde.Karşıma baktığımda mükemmel birini gördüm;Sivri yüz hattı, rampa saçları,ela gözleri...Bende hemen cevap verdim

-Tabi..

-Ben Zayn

-Bende Emily

Z-Memnun oldum Emily..

E-Bende Zayn

Acaba nereye gidiyordu,Ne için gidiyodu? Kendi daha fazla tutamadım

E-Yolculuk nereye?

Z-Paris sen?

E-(Şaşırmış bir ifadeyle) Bende Paris..

Z-Neden şaşırdın?

E-''Hayır şaşırmadım ama yani...''Biteremeyeceğim cümleyi tamamlamaya çalışırken araya ince bir ses girdi.

-''Hey zayn!''Arkamı döndüğümde kıvır kıvır saçları olan biriyle karşılaştım.

Z-Ne var Harry... Pardon Emily pişkin bi arkadaşım varda.

E-''Önemli değil''Harry diye seslendiğine göre adı Harry'di kıvırcığın..

Z-Eee neden gidiyosun Paris'e?

E-Teyzemin yanına ya sen?

Z-Ödül  gecesi için herzaman gittiğim bi yer sıkıcı..

E-Ben hiç gitmediğim için bilmiyorum ama gelmeyi çok isterdim.

Z-Hmm ben seni götürebilirim.

E-Olmaz...Yani olamaz paparaziler falan.

Z-''Peki.''Suratı  asılmıştı.Çok uykum gelmişti.Gözlerim bi ara kapandı zaten ondan sonrasını hatırlamıyorum.

Uyandığımda inişe geçiyorduk.Zayn uyuyordu.Aman tanrım bu çoçuk uyurken bile mükemmel..Onu uyandırmak için elimi omzuna götürürken

Z-Hammm..

E-''Aman tanrım ,Zayn...''Yüzümde şapşal bi ifade vardı.Zayn ise kahkahalara boğulmuştu.Uçak inmişti.Uçaktan indim Zayn,Harry ve diğer 3 arkadaşı gidiyorlarken Zayn birden yanıma geldi cebinden bir kalem çıkardı ve elime bir numara yazdı.

E-Bu ne?

Z-''Telefon numaram ödül gecesi için senden telefon bekliyo olucam Emily..''Ve arkadaşlarının yanına koştu. Sonra arkasını dönüp bana göz kırptı.Yoksa Zayn,hayır bu olamazdı,o bana...İç sesimel kavga ederken telefon çaldı...

1. Bölüm ( Perfect Love ) TanıtımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin