Capitolul 3 - boss

1.9K 59 40
                                    

Luiza P. O. V

Dupa ce tata desface imbratisarea se duce sa .. Ii imbratiseze si pe mama si Zayn, eu ramanand cu Domnul Styles.
Ca sa nu fiu nepoliticoasa mi.am ridicat mana .

- Luiza, imi pare bine! Spun cau un zambet fals tinandu.mi mana in aer.
Imi priveste mana si mi.o prinde usor ridicand.o la nivelul gurii, depunand un sarut pe spatele ei.

Asta era un gest dragut daca nu o facea el.

- Placerea e de partea mea! Spune eu lundu.mi mana din a lui.privindu.ma atent.

Se apropie si mama iar el ridica mana politicos, mama prinzandu.i. o, el scuturandu.si mana cu a mamei, nefacand acelasi gest pe care mi la facut si mie...ciudat.

Ne.am asezat la masa ...unde erau asezate frumos tacamurile
Domnul Styles privindu.ma in continuare insistent..

In timp ce mancarea ne.a fost adusa tata , mama si Domnul Styles au inceput sa vorbeasca despre afaceri.

Dupa putin timp , capul meu incepe sa ma doare , si imediat vine senzatia de a vomita
- Eu ma duc la baie, ma scuzati! Spun politicos, incercand sa nu fac vizibia durerea mea de cap
- Bine scumpo, sa nu stai mult!
Spune mama iar eu dau din cap .
Simt privirea cuiva pe fundul meu, dar nu bag de seama din cauza dureri.

Intru in baie si imediat intru in cabina, Varsand tot ce am mancat imi sterg gura cu un servetel , apoi imi iau din geanta o sticla cu apa si guma mentolata...ca sa reduca greata.

Dupa ce trag apa....pregatita sa ies, bate cineva la usa cabinei.

- Imediat! Spun crezand ca e vreo fata care are nevoie la toaleta.
Deschid usa si in fata mea era Domnul Styles.
- Luiza, esti ok?
- Da , dar ce cauti aici? Spun politicos, parca m.ar spiona...
- Pai sti am avut nevoie la baie si cand am intrat , asa ca am zis sa vad daca esti ok.
- Umm.... Da sunt bine.
Spun rapid si ies, nevrand sa port o discutie cu el.
Capul inca ma doare... Dar incerc sa nu.l bag in seama.

Ajung la masa unde ea familia mea , asezandu.ma pe scaun.

Imediat aparand si enervantul Domn Styles.
- Mama pot sa merg acasa ...nubma simt prea bine.
- Da ...te poti duce cu Domnul Styles si Zayn...noi trebuie sa mergem pana la organizatie.
- Umm...bine.
Oh ...super o sa stau in casa cu un pedofil.

Ne ridicam de la masa...lundu.ne la revedere de la mama si tata...Zayn fiind putin nervos ..
Vom merge cu masina Domnului Styles...mda

Intru in masina care este un ferari negru dragut.

Punandu.ma pe scaunul pasagerului, iar Zayn facandu.si loc in spate.

- Luiz', ai putea sa.mi spui adresa ?
Ma stramb la prescurtarea numelui meu...apoi aprob dintr.o miscare a capului.

Ii dau adresa, si imi verific telefonul.

Nici nu realizez cand vad ca suntem deja in curtea noastra.
Ies din masina urmata de Zayn si Domul Styles.

Descui usa casei si il invit inauntru.

- Nu stiu daca ti.a spus mama unde vei dormi....deci cred ca in camera musafirilor.
- Si ai fi draguta sa imi arati unde e?
Intreaba cu voacea sa groasa
- Sigur ....
Spun incercand sa par politicoasa.

Urc scarile spre dormitorul oaspetilor ...el fiind in spatele meu...simtindu.i privirea pe corpul meu.

-Asta este camera de oaspeti.
Baia este chiar langa , deci nu cred ca iti va fi greu sa o gasesti.
Spun aratandu.i ...
-Multumesc! Spune privindu.ma mai turbat ca niciodata....
Privirea asta ma sperie ....ma face sa ma simt incomod.

- Ok pai eu , ma duc sa ma culc sunt foarte obosita! Noapte buna!
Vreau sa scap cat mai repede de acest pedofil....imi inspira neincredere.
- Noapte buna Luiz' ! Ohhf oftez auzind din nou prescurtarea numelui meu.

Sunt deja in camera mea ...deci aleg sa ma arunc in pat, dar imi amintesc ca trebuie sa fac un dus inainte sa ma culc.

Dupa ce imi infasor prosopul in jurul corpului ...Imi aduc aminte ca trebuie sa merg pana in camera lui Zayn sa iau un tricou de.al lui.
Da imi place sa.i port tricourile si el nu se supara ca fac asta .

Eram infasurata doar in prosop ...incercad sa fiu rapida si sa nu stau prea mult pe hol...deoarece puteam sa ma intalnesc cu Styles.

Ajung in fata usii lui Zayn , bat o data nu astept un raspuns si intru.

- Ce cauti aici Lui...?
Se opreste cand ma observa doar in prosop.
Iuk se uita intr.un mod prea pervers si imi mai e si frate.

- O nu te mai holba asa, ca mi se face scarba ....doar da.mi un tricou ca sa pot sa plec odata de aici.
- Umm bine...dar trebuie sa.mi dai un pupi pe obraz.
Spune, iar eu ffacand o fata dezgustata.
- Tu iti ai seama ce vorbesti?
- Ce te agiti atat, ti.am cerut un pupic pe obraz nu sa ma fut cu tine.
- Ce idiot esti!
Imi dai odata tricoul ala nenorocit ?
- Pupicul! Spune
Nu stiu ce la apucat dintr.o data, el de obicei este rece cu mine...dar acum

- Off, okey! Spun si merg inspre ep plasandu.i un pupic pe obraz ...el imediat ranjind!
- Nu te obisnui cu asta,nu o sa mai ai ocazia asta. Spun batandu.mi putin joc de el.

- Da cum zici tu.
Spune si imi inmaneaza tricoul alb.
Inainte de a iesi murmur un multumesc , inchid usa in urma mea si chiar atunci de la baie iese Domnul Styles....
Oh my Gad eu sunt doar intr.un prosop minuscul...care abia imi acopera coapsele...iar el are un prosop infasurat in jurul abdomenului sau, semn ca a facut baie. DOAMNE ce abdomen lucrat, si ce tatuaje superbe..
Parul sa u este ud ...scurgandui.se cate un picur de apa pe fata ...parand atat de sexy
Nu ,nu ,nu incerc sa scoat asta din cap
Ohh ce stanjenitor.

parand atat de sexyNu ,nu ,nu incerc sa scoat asta din capOhh ce stanjenitor

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

(Imaginati.va ca sunt si tatuajele)
- Ah ..scuze ..
Am uitat ca avem musafiri in casa !
Spun rapid incercand sa scap de discutia asta stanjenitoare.
- Nu e nicio problema .
Spune mancandu.ma din priviri....
Fug repede inspre camera mea...si im imbrac tricolul.

Asta a fost ciudat.


Needitat.

O parere pls

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 27, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Daddy?? [Fan. Fic. Harry Styles]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum