Ben Deniz ben on beş yaşinda babamı kaybettim. Sonra hayata atildim desem yalan olmaz. Uc yil okudum ve on sekiz yasinda bir barda barmen olarak ise basladim.ben oyle sarisin biri degilim. Saclarim kumral gozum ela.boyum 1.79 . Ama her gecen bna takilir bn takmam pek.gecen gun bnim yaslarimda bir kisi geldi. Boyu 1.85 gozleri cimen yesili saclari kumral. Cok yakisikli biriydi. O da bna takildi. Umursamamazliktan geldim ama olmadi. Sonunda dayanamadim patladim. Adi neydi Ediz . Bn isten ciktiktan sonra bni beklemis konustuk biraz sahilde. O da bnim gbi erken yasta annesini kaybetmis.konustuk biraz bna kendini anlatti. Sonra bn uyuya kalmisim.Sabah olunca kendimi bi teknede buldum yatakta yatiyordum.ama merak etmeyin o yerde yer yataginda yatiyodu.galba bn yavas yavas ona asik oluyodum.ama o bni seviyomu bilmiyorum . Ck degil iki gun sonra bulustuk. Bnq siir okudu sarki soyledi ilk basta ck hoslandim ondan.sonra bir kiz Edize askim diye bagirinca bn kalkip gittim. Yine geldi bni buldu. Bn ondan ask istedim sevgi istedim. O bni istemedi. Ilk ve son askimdi o bnim . Bn onu kalbime gomdum.birkac hafta sonra calistigim bara geldi.ozur diledi . Affetmedim ilk basta kirildim. Ama sonra en sevdigim sarki yi yani biz aski meleklerden sardigi soyledi . Affettim bu sefer . Gece disari ciktik is cikisi. Yemek film sohpet ve yuruyusten sonra yorulmustuk.bi otele gittik ve orda kaldik . Sabah kahvaltı ettik alisverise gittik. Yeni elbiseler aldik cok uyumlu olduk. Onunla her dakika her saniye olmak istiyorum artik. Onsuz saniyeler gecmez oldu . Bn yinr bara gittim . Isim barda cunku bn barmenim.Ediz bnim bu isi yapmami istemiyo. Tabi her gelen laf atinca guzelim fistuigim kac paraya yaparsin ...