Tamirci

2.1K 5 0
                                    

Yatakta boş boş uzanıyorduk. Ani bir hareketle doğrulup kafasını bana çevirdi.
Çapkın bir gülüşle "Biraz yaramazlık yapsak fena olmaz bence" dedi.

Bende gülümseyip "Bencede" dedim. Anında dudağıma yapışıp hırçınca öptü. Öpüşürken dillerimiz büyük bir roldeydi. Alt dudağımı dişleyip geri çekildi. Üzerimdeki askılı tişörtü çıkartıp tekrardan öpmeye devam etti. Bende onun tişörtünün ucundan tutup tişörtünü çıkardım. 1 saniyelik aradan sonra yine dudaklarımız buluşmuştu. Elini sırtıma götürüp sütyenimin kopçasını açtı. Südyeni kollarımdan sıyırıp rahatça kurtuldum. Dudaklarımdan ayrılıp göğüslerime baktı. Yataktan kalkıp pantolonunu çıkardı ve tekrardan yanıma geldi. Boynumdan öpmeye başladı. O yavaş yavaş aşağıya inerken ben ise zevkten kıvranıyordum. Ağzımdan küçük iniltiler çıkıyordu buna karşı gülümseyip hafifçe ısırıyordu.

Göğüslerime indiğinde göğüs ucumu emdi ve öpücükler bırakmaya başladı. Eliylede diğer göğüsümü okşuyordu. Bir süre devam ettikten sonra şortumu çıkarıp yere fırlattı. Elini bacak arama götürüp kilodumun üstünden okşamaya başladı. Dudağımı ısırıp başımı geriye yasladım. Ah bu duygu muhteşemdi. İnlediğimde elini hızlandırdı. Tanrım beni çıldırtmak mı istiyordu ?

Elini çekip kilodumu bacaklarımdan sıyırdı ve onuda yere attı. Kafası bacak arama yaklaştığında bile heyecanlanıyordum. Dilinin sıcaklığını hissettiğimde dudağımı ısırıp inledim. Dili kıvrak hareketlerle beni baştan çıkarıyordu. Hem yalıyor hemde emiyordu. Ben ise kıvranıp duruyordum. Dilini içime hafifçe soktuğunda yüksek sesle inledim. Hoşuna gitmiş olucakki dilini hızla sokup çıkarıyordu.

Kafasını kaldırdığında bende oturur pozisyona geldim. Baksırını sıyırıp pekte küçük olmayan küçük Rüzgara baktım. Elimle penisini kavrayıp ileri geri hareketler yapmaya başladım. Saçlarımı arkaya atıp penisini yalamaya başladım. Aşağıdan yukarıya yalarken inlemelerini duyabiliyordum. Penisini ağzıma alıp ileri geri hareketler yaptım. Saçlarımı elleriyle geriye atıp göğüsümü okşamaya başladı. Daha sonra tatmin olmamış olucak ki saçımdan tutup penisi ağzıma tamamen sokmam için çekti. Gırtlağıma kadar giren penis midemi bulandırmaktan çok zevk veriyordu. Sonunda penisinden ayrıldığımda beni hızla döndürüp yatağa yatırdı. Sık sık nefes alıyorduk ikimizde. Onun nefesi biraz hırıltılıydı buda onu tatmin ettiğim anlamına geliyordu.

Eliyle penisini tutup bacak arama yerleştirdi. Hızlıca içime girdiğinde çığlık attım. İçime çok hızlı girip çıkıyordu. İkimizin inlemeleri odayı doldurmuştu. Ahh cidden çok zevk alıyordum.

İçimden çıktığında yatağa uzandı. Bende üstüne çıkıp penisini içime aldım ve zıplamaya başladım. Tanrım.. Bu zevki hangi insan tatmaz istemezdi ki..

Ben zıplarken o da bir eliyle popoma şaplak atıyordu diğer eliylede göğüsümü okşuyordu. Geliceğimi hissettiğimde o da fark etmiş olucakki zıplamama ayak uydurarak daha hızlandırdı. Titreyerek inlediğimde bacak aramdaki ıslaklığı hissediyordum.

O daha boşalmadığı için penisini ağzıma alıp emmeye başladım. Penisinin tamamı ağzımdaydı. Yüksek sesle inlemeye başlayınca boşalıcağını anlayıp hızlandım. Ağzıma akan sıvıyla boşaldığını anladım. Sıvıyı yutup dudaklarına öpücük kondurdum ve yatağa uzandım. Yanıma uzanıp dudağımdan öptü .

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

Kahvaltı için hazırladığım omletleri tabağa koyarken arkamdan sarılıp kalçamı okşadı hafifçe vurunca arkamı dönüp dudağından öptüm. Omletleri masaya koyup sandalyeye oturdum.

"Tişörtüm sana yakışmış özellikle eğilince daha çok yakışıyor" üzerimde sadece tişört vardı iç çamaşırı giymemiştim. Dediğine çapkınca gülüp omletimden ağzıma bir parça attım.

Ben daha yarısına bile gelememişken o bitirmişti bile. Ayağa kalkıp dudağımdan öptü ve sandalyede asılı olan ceketini giyip dışarı çıktı. Bende masayı toplayıp kendimi koltuğa atıcaktım ki kapı çaldı. Sanırım birşeyini unutmuştu. Kapıya doğru yürüyüp kapıyı açtım. Elimde takım çantasıyla yakışıklı bir adam gelmişti.

"Çamaşır makineniz bozulmuş" diyerek gülümsedi.

Onu içeri alıp banyonun yerini gösterdim. O çamaşır makinesini tamir ederken bende kapıdan ona bakıyordum. Bana dönüp bacaklarıma baktı daha sonra toparlanıp sevimli bi şekilde "Bi su alabilir miyim acaba?" Dedi.

"Tabi " diyip mutfağa gittim. Bardak çıkarıp su doldurdum ve banyoya gittim. Şuam meşgul olduğu için suyu çamaşır makinesinin üstüne koydum. Elim tornavidaya çarptı tornavida yere düştü. Eğilip tornavidayı uzandım. Aynaya baktığımda tamirci çocuk kalçama bakıyordu. Doğrulup tornavidayı ona uzattım. Hala etkisinde olucaktı ki bir kaç saniye sonra almıştı tornavidayı. Biraz eğlenmek fena olmazdı değil mi ?

Ben koltukta otururken yaklaşık yarım saat sonra tamirci çocuk gelip işim bittiğini söyledi.

"Öyle hemen gidicek misin canım gel sana birşeyler getiriyim ye" diyip seksi bir şekilde güldüm. Kafasını sallayıp koltuğa oturdu. Bi tabağa kek koydum ve ona verdim. Yanıma oturup bacak aramın gözükeceğini bi şekilde yavaşça tişörtü kaldırdım.

"Zor olmuyo mu böyle çalışmak" diyip dikkatini bana vermesini sağladım.

"Zor" diyince gözü açılan bölgedeydi.

"İstiyor musun" dediğimde afallayıp yüzüme baktı.

"Anlamadım"

"Yani sabahtan beri bakıyosunda istersen " diyip yanına yaklaştım ve fısıldayarak devam ettim "Tadınada bakabilirsin" diyip dudağını öpmeye başladım. Tereddüt etmeden karşılık verdiğinde gülümsedim. Beni aniden çekip kucağına aldı. Öpüşürken aynı zamanda penisine sürtünüyordum. Tişörtümü çıkarınca koltukta dizlerimin üstünde durdum.başını eğip bacak aramı yalamaya başladı aynı zamandada parmaklarını sokuyordu. İnleyip daha hızlı yapması için hareket ediyordum. Ah küçüğünü içime almayı şimdiden istiyordum.
Pantolonunu  sıyırıp patlıcak gibi olan penisini ağzıma sokup hızlı bir şekilde ileri geri hareket ettirdi. Sonrada beni domaltıp götümden penisini içeri soktu. Canım baya yanmıştı çünkü götten çok az yapmıştım delik hala küçüktü. O hızla içime sokup inlerken ben ise bağırıyordum. Nihayet penisini çıkardığında kalçama bi öpücük kondurdu. Ters çevirip bacak arama penisini soktu. Tanrım penisi çok büyüktü ve kalındı. Canımı yakıyordu ama aynı zamandan aşırı zevk veriyordu.

İkimizde aynı anda boşalırken o zevk sularını karnıma doğru akıtmıştı. Daha sonra dudağımdan öpüp pantolonunu giydi. Bende tişörtümü üzerime geçirip elini tuttum. Elini kalçama doğru götürdüğümde kalçamı sıkmıştı. Sonrada kapıya yönelip dışarı çıktı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 25, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

FAHİŞENİN GÜNLÜĞÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin