E10

48 27 3
                                    

Sevmek bazen gerekir bazen gerekmez yani berkeyi sevmişim nolmuş sevmemişim ama sevmişim ben onu hemde cok sevgi erken olur aamaç ona sayiip çıkmaktır bende umarım cıkabilmişimdir. Seviyorum ama olmadı sonra birden sigaramı yakıp oturdum bir banka sip siyah gökyüzü yüzüme yansımıştı kötü olmuştum ama çok yanlızım yanlızım tek olmamın sebebi berke keşke hayatıma girmeseydi. ve git gide kötü oluyordu durumumuz iyiye gitmiyordu artık okuluda bıraktım okulda iyi y degil kötü sevmice onu derken bile içim cıst ediyor eylül geldi selinle berke bana melis benim için hiçbirşey degil dedi ben çokkötü oldm artık bu geceler gündüzler bana haram sevmekde içmekte gezmekte haram onsuz olmak dahada haram ben onu çok seviyodum ama olmadı mecburdum mecburum selin eylül size birşey anlatıcam ama birine söylemiceniz tamam tamama söyle berke çok hasta ve annesi bendenayrılması gerktigini söyledi ve bende yamam dedim ondan böyleyim ya sende inandınmı kadın bilerek söledi bekle semihe soralım semih yok öle bişe dedi der demez ben arabaya binip berkenin yanına gittim berke beni görünce yüzünü çevirdi berke berke banabak beni dinle 2 dk lütfen eyer bunu dinlersen ben seni sevdigimi şimdi anlarsın s es kaydını di nlettim ve berke bana sarıldı ama çok ama çok büyük sarıldı ve barıştık iyiki sölemişim seniseviom ballım canım beykem :)

Melis....Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin