Хүчирхэг~

301 16 6
                                    

Нэг юм хэлэхэд бид Монгол хүн.зүгээр л бид 2-н цаашдаа хэрэглэхээр шийдсэн зохиомол нэрс бол Сара,Минжэ.Ер нь бол хоч =")

Токио хотод ирлээ.Цаашдаа өөрсдийг минь хүлээн авсан компаниар биш өөрсдөөрөө амьдралаа бүтээнэ.Эсвэл ""Sync"" компани бид 2-р хөрөнгөө босгуулах байх :3 Шилдэг нь байна гэдгээ амлах байна юуны түрүүнд.

Сара: хүн тосно гэсэн байх а---

???: сайн байна уу Сара болон Минжэ нар мөн үү?

Би: мөн

???: аан би та 2-г компани руу авч явахаар ирсэн ажилтан байна

Би: амармаар байна.Эхлээд амьдрах газар луу аваач

???: ...

Сара: э?

Би: заавал очих ёстой гэж үү? гэрээг хэзээ ч байгуулж болно "явах"

???: з-за

Сара: "гүйцэж ирэх" вуа ингэх нь ч нэг бодлын зөв юм аа...хүмүүсийг...

Бид2: "зэрэг" давраах хэрэггүй "инээлдэх"

???-тэй хамтдаа машинд нь суугаад явж байна.Дажгүй л юм.Иймэрхүү бвал бид голохгүй шүү.

???: Намайг Тэнгис гэдэг.Японд ирж ажиллаад 3жил гаруй болж байна

Би: "гар барих" Минжэ.

Сара: Сара "инээмсэглэх" би танаас дүү байх

Тэнгис: тийм үү ххэ

Сара: Минжэ эгч харин тантай ойролцоо насанд...

Би: 20той юм уу???

Тэнгис: 21...

Би: аан

Энэнээс хойшоо чив чимээгүй машин дотроо моторын дууг л сонсон явцгаалаа.Эцэст нь нэг юм...Байшин минь.Монголд байхад ярилцахад л байшин өгөөрэй гэж сануулсан.Дажгүй юм.Байранд амьдрахыг үнэндээ л хүсээгүй.Цэцэрлэгтэй, 2хүн амьдрахад цэлгэр том бас цэвэрхэн тохижилт хийсэн...иймхэн л шаардлага тавьсан.сайн ажиллажээ Sync.

Би: Тэнгис?

Тэнгис: аан за "машинаас буух" би та 2-г---

Би:үгүй дээ.түлхүүрийг өг

Тэнгис: юуны?

Би: байшин

Тэнгис: а-аан за "өгөх"

Тэнгис: а-аан за "өгөх"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Би: баяртай 

Ингэж хэлээд л шууд байшин руу гүйгээл орчихсон.

ААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААА "дэвхцэх" БОЛЧИХЛООООООШДЭЭЭЭ

Сара: би уйлмаар байна аа 2лаа одоо хамтдаа амьдарна.

PerfectionistsWhere stories live. Discover now