Imagineaza-ti ca ai fost plecată cu tatăl tau de mică si nu ti-ai vazut nici frati crescând dar nici asasinarea mamelor. Ca esti fiica lui Cordelia/Beatrix/Christa ai fost iubita putin mai mult decat restul. Afla cum e sa fi sora cu ei!
Tocmai te întorci acasa si asteapti nerăbdătoare sa-ti vezi frați. Tu n-ai habar deloc de întâmplările apuse. Erai prea naivă atunci sa-ti dai seama de gravitatea situațiilor dintre
mama-fiu/fii. Insa in copilărie tine-ai mai mult ca orice la frații tăi, ca erau vitregi, ca nu erau ( evident ca ai petrecut mai mult timp cu frații tăi maternali si paternali si decat cu cei doar paternali).1) Sora lui Shu si Reiji / fiica lui Beatrix :
Te intorci acasă. Abia astepti sa-ti vezi frați si mama! Karlheinz l-a rugat pe Menchior, bodyguard-ul său, sa te duca acasă. Ardea inima in tine si fluturașii aceia afurisiti nu-ti dădeau pace! Tatăl vine spre tine.
Karl : - Salutări fratilor tăi scumpi!
*** : - Ok! Pa tati!Mama dar ce aeriană esti. Defapt, esti o fire dulce si amuzantă, insa poti fi o scorpie al'naibi de rea cand e plin paharul! Ai fost crescută ca o adevărată prințesă! ( față de frații tăi ).
Si daca e asa, de fapt in spatele fetiței dulci si amabile sta un demon al discului de rea....
Ajungi la vilă. Sari entuziasmată din mașina lui Menchior sperând sa vezi o vilă schimbată si deschisă insa toate speranțele tale au fost spulberate cand casa ta mult-iubită era mai întunecoasă si închisă.
Deschizi poarta si ajungi in fața usi. Bați încet cu zâmbetul pd buze cand usa se deschide.
Nu e nimeni, doar majordomul mamei tale.
Maj : - Domnișoară Sakamaki. Nu-mi cred ca va văd!
*** : - Si eu ma bucur sa va văd. Unde sunt restul?
Maj : - Frați dumneavoastra sunt in casă.Apoi dispare in umbră.
Ok.... ziceai in mintea ta. Asta e ciudat.... in fine!Te duci mai departe. Iti vezi unul din mult iubiti frati, cel mai mare dintre toti, Blondi ( cum il tachinai tu pe vremuri) dormea pe canapea.
*** : - Blondi-kun!
Shu : - ***?Il imbratisezi din plin dar el nu face nimic, nici nu-ti raspunde la îmbrățișare.
*** : - Nici nu sti cât mi-ai lipsit! .... s-a intamplat ceva?Nu zice nimic doar stă si asculta muzică in continuare.
*** : - Shu-san? S-a întâmplat ceva?Tot nu-ti raspunde. E si el un pic socat ca te vede, femeie!
Desi el fugea mai mereu de acasa sa joace jocuri cu Edgar, tu ii erau mereh alaturi! Cand Beatrix il pedepsea sau ii tinea morală, tu erai alaturi de el si il consolai. Tu ai fost prima lui prietena cea mai bună, desi erai la urma urmei neam cu el.
Te dezlipesti de fratele tău si il privesti nedumerită.
***: - Imi imaginam un alt ma bucur sa te revăd! sau bun venit! Unde sunt Reiji? Unde e mama?Atunci ai descoperit ca e ceva neregulă când se holba la tine, si la cuvantul mama si-a ferit privirea.
***: - S-a.... s-a intamplat ceva?Spui tu înghițind puțin sec. Cu ultima speranță rămasă te uiți la el.
Rei : - ***. Te-ai intors.
Ii auzi vocea celuilalt frate mult iubit. ( frate dar ce ii mai iubești , ma rog, iti garantez ca o sa treaca).
Ii sari in brațe si il strangi cu putere.
***: - Hei Reiji-kun! Shu iar se încăpățînează! Zi-mi unde e mama sa o văd si pe ea!Si Reiji si-a ferit privirea.
***: - A murit, nu-i asa? ( poate nu esti chiar asa de naivă )Nimeni nu zice nimic.
***: - Restul trăiesc? Tripleti si Pururi Singur?
Su : - Hei!
***: - Salut Pururi Singur! Il tachinezi si pe el.
Su : - N-ai murit înca?!
*** : - Nup! Imi pare rau ca-ti distrug speranțele!
La : - Hei surioara pitică!
***: - Hei Laito-kun!
Ka : - ___ s-a întors... Nu Teddy?
***: - Inca n-ai scăpat de ursul ăla?
CITEȘTI
I'm their sister?! ( DL Tu Esti Personajul )
FanfictionGata! Am spus gata cuplurilor! E vremea surorilor! Tu alegi a cui sora vrei sa fi. Daca esti Sakamaki, esti sora tuturor, ai acelasi tata dar mama diferită. Depinde de tine sa-ti alegi fratii vitregi si fratii din ambii parinti. Dacă esti Mukami, ai...