Incredere......pe naiba

217 9 0
                                    

Te-ai decis sa dai o petrecere cu prieteni tăi cu ocazia plecări unei profe pe care o urati. Tu esti însărcinată sa aduci băuturi si racoritoare. Esti acasa de trei luni, si acum sti cum reacționează fiecare frate. Ba chiar ai cunoscut-o si pe Yui, care era cam drăguță fizic, insa tu mereu o strigi Baka-chan din cauza ca n'are vlagă in ea, cum o vezi tu. Nu-ti prea plăcea tipa...

1) Sora lui Ayato, Kanato si Laito.

***: - Ayato! Laito! Kanato!
Ei : - Ce e?

Asa de tare iti trantesti piciorul încât dai DITAMAI gaura in parchet.
*** : - Am aici o cutie. Daca îndrăznește careva sa se atingă de ea... ii tai capul in clipa aceea.... Inteles?!
Ay- Ma rog.... hgggg!
Gaura din podea se mărește.

Se uita la tine speriați. Erai înconjurată de o aura neagră si ochii tăi au luat o nuanta de rosu aprins.

         

         

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ei : - S..S-a inteles!
***: - Multumesc!

Pleci tu victorioasă.

Peste o oră.

*** : - M-am intors....... ( poker face ) ..........CE NAIBA?!?!

Erau minunați tăi frati înconjurați de fete sexy si consumau băuturile tale.
Erau morti de beți .
***: - Nemurirea voastră tocmai s-a încheiat!!!!!!
Ay : - Oii... hug! Nimeni nu vorbeste asa... hug... cu
Ore-sama.
***: - Considera-l pe Ore-sama oficial mort....
La : - Veniți dragelor.... fiecare primeste o bucățică din  mine!
***: - La tine nici nu se observa cand esti beat .....
Ka : - Teddy.... Teddy si cu mine vrem inca un... pahar...

Zice el si leșină.
***: - E ok. Fiind leșinat nu il va durea. Nici nu va simti cand il omor .
Ay : - Ore-sama... vrea si el!

Te duci la cutie si speri sa fie inca băutură.... Nu e.
***: - Eh.... VA OMOR TROGLODITILOR! SA VA IA DRACU DE IMBECILI SUGATIVI!!!!
Iei trei sticle goale. Cu una il loveste in cap pe Ayato de se sparge ( capul lui ), cu cealaltă arunci dupa Laito care fuge.... pana la urma il tintesti. Si cu a treia, dupa de o spargi..... il diseci pe Teddy!!!!!!!!!!!


























... Glumeam.

Il lovesti pe Kanato care instantaneu se trezeste.
Dupa ce ai eliminat toate fetele, te duci la frații tăi care
si-au revenit din beție.
***: - Care cum vrea sa moară? Hi, hi!

Spui tu cu cel mai sadic zâmbet facut de tine vreodată.
Ay : - Sa mor io daca nu esti mai sadică decat noi....
***: - Mersi....
Ka : - ***  e baka!!!
***: - Eu baka? EU BAKA!? Tu esti primul pe lista mea, minionule! Si odată cu tine, va veni si Teddy in iad!
La : - Hai sa ne calmam....
***: - Pe naiba! Ce ma fac acum!? Toți se bazau pe mine!

I'm their sister?!  ( DL Tu Esti Personajul )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum