kas: 'anonimas'
kam: 'aš'
jeigu tavo tėvai išvažiuoja, galim susitikt oro uoste.kas: 'aš'
kam: 'anonimas'
ok, susitinkam už pusvalandžio.-Sofija!
-Ką, mam,- šaukiu
-Mes jau išvažiuojam. Saugok namus. Nieko neįsileisk! - rūpinasi mama.
-Aha, jo, ate.
-Na ko taip piktai. Ikiukas saulute!
-Nu mama, jūs jau vėluojat.
-Gerai gerai niurzga. čiau.SOFIJA pov.
pagaliau likau viena. šiandien susitinku su internetiniu draugu. kiek jis man foto siuntė, yra ne itin gražus, bet man patinka ne tik žmonių išorė, bet ir vidus... gerai. einu ruoštis. šią naktį reikia pasiaust. Pasiimsiu įvairias priemones kad mano nepažįstamąjam draugeliui ši naktis būtù geriausia gyvenime.Nuo dabar ir prasideda visa istorija. Mergina susirašinėja su nepažįstamu vaikinu, ir net nežino kas jos laukia. Nors Sofija ir turi vaikiną, bet ji jau tokia - vaikinų ir sekso niekada nebus per mažai...
Yep, kažką suvėliau ir tikiuos bent kiek pasidarė įdomu. Kadangi aš 'tikrai moku rašyti intro', tai sulauksiu maximum 1 žmogaus, kuris susidomės šia istorija. Taip pat, dirtyy mėgėjoms, jau pačioje pirmoje dalyje rasite kai ką savo stiliaus. Bet čia tik jūsų sprendimas, ar man rašyti toliau, ar sustoti. Taigi pačiai pirmai daliai man reikia vienos mažos nuomonės. Arba komentaro. Kad bent jau žinočiau ar kas skaito. uww, tik dabar pamačiau kiek išsiplėčiau:D tai žodžiu, laukiu vieno vienintelio komentaro:)
YOU ARE READING
MESSAGES
Romance*dirty* n-14! mergina. telefonas. žinutės. nepažįstamasis. narkotikai. linksmybės. kalės gyvenimas. mergina. tikras gyvenimas. ramus gyvenimas. vaikinas. draugai. darni šeima. Klausimas vienas. Ką pasirinks ji?