Twenty-three

8.9K 765 93
                                    

Jimin salıcağın üzerini temizleyip kendini salıcağa bıraktığında yavaşça sallamaya başladı.Kar taneleri etrafı beyaza boyamaya başlarken ellerini cebine koyarak kafasını ayakkabılarına çevirdi.Yeni yeni oluşmuş karların içinden bir başka ayakkabı sesi duyuldu daha kafasını kaldıramadan sallanmaya başladığında dengesini kaybediyordu.Kafasını arkaya çevirdiğinde yüzünde kocaman bir gülümsemesi olan Yoongi'yi fark etti.Yoongi, Jimin'i bir kaç kez daha sallayarak salıncağın önüne geçti.Ellerini montunun ceplerine koyarak Jimin'e gülümsedi.Aralarında oluşan sessizlikte kırgınlık, sevgi ve özlem vardı.Jimin'in gözünden damlayan bir göz yaşı Yoongi'nin kaşlarının çatılmasına neden oldu.Ellerini ceplerinde çıkartarak yavaşlayan salıncağı kenarlardan ittirerek sallamaya başladı.

"Seni özledim Hyung." Jimin'in sesi kalbini huzurla doldururken dudaklarını araladı Yoongi.

"Seni özledim Jimin." Yoongi ona doğru gelen salıncağı havada yakalayarak arkası olmadığı içinde rahatlıkla Jimin'e kollarını sardı.

''Bir daha benim yüzümden üzülmene izin vermeyeceğim.'' Jimin'in aralık kalan dudaklarından tek bir kelime çıktı

''Hyung-'' Yoongi konuşmasına yeniden izin vermeyerek dudaklarını onunkilere özlemle bastırdı.Sert ama bir çok anlam yüklüydü bu öpücükte.Soğukta birbirlerini ısıtan dudaklarını ayırdıklarında Yoongi güven veren bir ses tonuyla konuştu.

''Sş.Hiç bir şeyi düşünmemize gerek yok.'' Salıncakla beraber hala Yoongi'nin kollarında olan Jimin' in kafasını onun omzuna yasladı.Yoongi , Jimin'in söylediği şarkının birazını mırıldanmaya başladı

''And I know that there's a limit to everything

But my friends won't love me like you''

''Biz arkadaş değiliz Jimin.''

''Hiç bir zaman olmadık.''

''Çünkü ben seni seviyorum.''


Final'e az kaldı oy be yorumlarınızı bekliyorum ^^^ 

İyi Okumalar ! 

just friend     ҉     yoonmin✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin