Byla jsem doma a nevěděla jsem co mám dělat. Přišla sms od mé nejlepší kamarádky Moniky.
Zprava:
Ahoj chceš jít ven?
Moc ráda v kolik? Jsem ji napsala
Tak kolem 2 hod v nákupaku.
Okay budu tam. Napsala jsem jí
Šla jsem se podívat kolik je hodin.
Bylo teprve 11 a já jsem šla do kuchyně na chystat oběd. Udělala jsem si špagety a šla jsem je jíst do obyváku. Pustila jsem si televizi a koukala jsem se na ní. Přišla mi SMS od mamky.Ahoj zlatíčko! Přijedeme o trochu později. Tak ahoj mám tě ráda mamka.
Ahoj mami! Už jsem se na vás těšila a vy nepřijedete. Hrozná nuda je tady. Ahoj taky tě mám ráda. Napsala jsem ji a v duchu si říkám jestli si za se ze mně. Podívala jsem se na hodiny a bylo 12 hodin. Tak jsem šla do svého pokoje a tam jsem se šla vysprchovat. Až jsem byla umytá tak jsem se šla namalovat. Už jsem skoro byla hotová tak jsem se šla oblékat. Otevřela jsem skříň a vybírala jsem si mezi šatami a nebo mezi kraťasi. Nakonec jsem si vybrala kraťase a k tomu jsem si vybrala bílé tílko. Pak jsem to doladila náušnice mi a šperkem. Vzala jsem si mobil a zrovna jsem se podívala kolik je hodin. Bylo 13:45 do prdele já nestihám , rychle jsem si vzala boty a klíče od auta a šla jsem. Nastoupila jsem a nastartovala jsem auto a vyjela jsem. Za chvíli jsem byla v obchoďáku a utíkala jsem do naší oblíbené kavárny. Když jsem utíkala o něco jsem zakopla a spadla.
Vojta: Moc mě to mrzí si v pohodě?
Já: Já jsem v pohodě to je dobrý.
Pomohl mi vstát ze země.
Vojta: Já jsem Vojta a ty si?
Já: já jsem Anna
Vojta: Takový hezký jméno jsem ještě nikdy neslyšel.
Já: Fakt? Já ho slyším skoro pořád.
Vojta: Můžu tě pozvat na oběd? Když jsem do tebe strčil?
Já: No....já teď nemám čas. Třeba někdy jindy.
Vojta: Tak mi dáš tvoje číslo?
Dala jsem mu svoje číslo a šla jsem do kavárny.
Já: Promiň že jdu pozdě.
Monika: To je dobrý , já ti musím někoho představit.
Já: A koho?
Monika: My dva kamarády
Já: aha no super.
Monika vyhlížela ty její kamarády a já jsem si šla koupit latte moje oblíbená káva. Když jsem se vrátila Monika už tam z někým seděla a tak jsem se tam bala jít, ale nakonec jsem si tam šla sednout. Přišla jsem blíž a uviděla jsem toho kluka.
Vojta: Ahoj kdyby jsem věděl že jdeš jsem tak bych tě jsem doprovodil.
Já: no super.
Monika: ty je znáš?
Já: Ne! Jenom tady toho.
Monika: Aha tak tohle je Lukáš.
Lukáš si stoupl a podal mi růži.
Lukáš: Ahoj
Já: Ahoj já jsem Anna
Lukáš: Moc krásné jméno
Já: to už jsem taky dneska od někoho slyšela.Šli jsme ven a já si celou dobu povídala s Lukášem a s Vojtou. Bylo už 9 večer a Monika musela jít domů tak jsme se sní rozloučily a já jsem ještě byla venku s Lukašem a s Vojtem. Pak jsem už museli jít i oni tak jsem šla k autu a jela domů.
Přijela jsem domu a šla jsem do pokoje a tam jsem se odlíčila a šla jsem si lehnout a šla jsem spát.