Skulle aldrig gjort det

6 0 0
                                    

Klockan var exakt 11.00 och om en timme skulle Alexander komma över. Yasmin städade hela hemmet och lagade mat i två hela timmar. Hon lade fram ljus och drog ned gardinerna för att få fram en romantisk stämning. Hennes mobil klickade till och hon hade fått ett sms från honom. Det stod att han inte kunde komma och Yasmin blev arg. Hon kunde inte sluta stirra på skärmen. Ilskan byggded upp men tillslut vågade hon skriva tillbaka. Hon skrev ett rätt segt sms tillbaka och fick svar snabbt. Han kommer om tre timmar. Det var i alla fall bättre än ifall han inte skulle komma alls.

Dörrklockan ringde och Yasmin öppnade. Alexander såg rädd ut - lite nervös till och med. Hon visade sitt rum först och sedan till sist vardagsrummet. Han satte sig i soffan och hon bredvid. Det var knäpptyst. Hon bestämde sig för att ta fram gitarren och spelade några simpla ackord som Alexander sedan fick härma. Musiken som spelades i bakgrunden, listan som Yasmin tidigare skapat, hacka upp sig och isen bröts. De båda brast ut i skratt. Han log mot henne med det varmaste leende hon skådat. Hans ögon glimmande till sådär som de brukar och hon kände sig svag. Passionerat, kysste han henne och bar henne mot sängen. Gitarren föll mot golvet men hon brydde sig inte.

- Jag vill vänta, sa Yasmin.
- Varför? frågade Alexander förbryllat.
- För att jag vill, svarade Yasmin som kände att hon inte behövde förklara sig för honom.
- Vi båda vill? sa Alexander.
- Ja, men sex är mer för mig än bara kul, berättade Yasmin.

Alexander backade direkt som om det var något chockerande han behövde få tänka på. Hans händer rörde inte längre vid hennes lår. In i fickorna gick de och Yasmin visste inte vad hon skulle göra.

- Ska vi se en film? Jag har Netflix, sa hon.
- Visst, sa Alexander bittert.

Han fick välja, såklart, och så fort de satte sig i soffan började han massera hennes rygg lätt med hans fingrar. De letade sig upp och sedan ner långsamt vilket gjorde det omöjligt för Yasmin att koncentrera sig på filmens handling. Hon vände sitt huvud och pussade lätt hans kind, men han vände då huvudet medvetet så att pussen landade på hans läppar istället. Han kramade henne extra hårt men Yasmin försökte stå emot så mycket som möjligt. Hans hår, ögon, läppar, kindben och sättet han förförde henne på gjorde det svårt.

- Är du hungrig? frågade Yasmin.
- Nej, det är okej, svarade han.

Yasmin hade inte hängt med ett dugg men Alexandra skrattade med ibland till filmen. Plötsligt, kysste hon honom. Hon kunde inte hålla emot. Han puttade ner henne i soffan och lade sig själv över henne. Han attackerade henne med blöta pussar mot hennes nacke medan han samtidigt smekte henne vid trosorna.

- Jag har en kondom, sa han och drog fram den.

Yasmin var osäker kring ifall hon verkligen skulle göra detta men bestämde sig för att pröva. Hon ville ju ha honom. Fan, att hon ville ha honom. Hon hjälpte honom på med kondomen och de flyttade sig till henne säng. Han tryckte ner henne och kysste henne vilt till musiken som spelades högt. Han drog av hennes trosor snabbt och sin egen tröja snabbare. Han var inne. Det gjorde lite ont men samtidigt så var det hela så hett. Hon kysste hans nacke och han stönade till. Han red henne fram och tillbaka hårt och snabbt. Yasmin stönade högre än någonsin medans Alexander tittade intensivt på henne under akten. Han grymtade till och stönade, endast några få sekunder innan han kom. Yasmins händer letade sig efter hans penis och det var då det hände. Kondomen var inte kvar. Yasmin fick panik.

- Vad fan! utbrast hon.

Alexander såg ner på sig själv och insåg vad som hade hänt. Han tittade runt i sängen men hittade den inte.

- Om jag är gradvid nu kommer jag döda dig! skrek Yasmin.
- Ta det lugnt! skrek Alexander tillbaka.
- Lätt för dig att säga! Du kommer inte behöva krysta ut ett fucking barn! sa Yasmin ilsket.
- Ingen ska föda barn här! sa Alexander.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 27, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Jag gör allt för att bli dinWhere stories live. Discover now