Jmenuji Se Martin 13+

2.9K 45 3
                                    

Dneska je krásně a já jsem doma sama a strašně se nudím.
Najednou mi na mobilu cinkne zpráva.
Je od mého nejlepšího kamaráda Martina.
M : Ahoj Teri, nechceš dneska přijít ke mě?
A : Jasně. Za 10 minut jsem u tebe.
M : Ok:)

Zazvolila jsem na zvonek a ozvalo se bzučení, které mě pouští dovnitř.

Vyšla jsem do druhého patra a zaťukala.

Martin mi otevřel a usmál se na mě.
"Ahoj" řekla jsem.
"Ahoj, pojď dovnitř" řekl.
Vešla jsem dovnitř a vylítl na mě Besťa.
"Ahoj Bestíku!" Řekla jsem a podívala ho.

Šli jsme k Martinovi do pokoje.
Sedli jsme si k Martinovi na postel a já se zeptala "co budeme dělat?"
"Hmm.. Já bych věděl" řekl a otočil se na mě.
Začali jsme se vášnivě líbat. Svalil mě na postel a lehl si na mě obkrčmo. Rukama mi přejížděl po bocích. Rukou mi sáhl na zadek a jemně ho zmáčkl. Vzdychla jsem do polibku. Sundala jsem mu tričko. On zřejmě nechtěl být pozadu a a sundal mi tričko i s podprsenkou.
Stále jsme se nepřestávali líbat.
Opatrně a jemně mi zmáčkl prso a já zase zavzdychala.
Sundal mi kraťasy a já jemu rifle.
Přes kalhotky přejel přes můj střed a já okamžitě zvlhla. Prstem odhrnul látku mých kalhotek a opatrně do mě strčil jeden prst a začal s ním ve mě pohybovat. Potom přidal i druhý prst.
Já jsem mu dala ruku do jeho boxerek a cítila jsem jak mi roste v ruce. Přejela jsem po něm a následně to ještě několikrát zopakovala. Sundal mi kalhotky a já jemu boxerky.
"Můžu?"zeptal se. Zakývala jsem hlavou na souhlas. Z šuplíku vyndal balíček s kondomem a nasadil si ho.

Opatrně do mě vnikl. Trochu to zabolelo, ale když se ve mě začal pohybovat bylo to příjemný. Začal přirážet nejdříve pomalu a potom zrychloval. Když už jsem byla jeden příraz od orgasmu zářila jsem se mu nehty do zad a oba jsme ve stejnou chvíli vyvrcholili.
"Byla jsi úžasná" řekl udýchaně Martin.
"Ty taky" řekla jsem.

Ahoj! Tohle je můj první díl tak berte s nadhledem prosím :D
Musím přiznat, že bych to do sebe nikdy neřekla, ale stalo se :D
Napište mi vás názor, Děkuju :)
Zatim se mějte

YouTubeři 13+Kde žijí příběhy. Začni objevovat