Selamun Aleyküm arkadaşlar İnşallah beğeni iyi okumalar
-Sare! Sare! kızım hadi artık
-Tamam anne geliyorum. Sabah namazını kıldıktan sonra hiç uyuyamamıştım gerçekten heyecanlıyım üniversitesimin ilk günü bugün İLAHİYAT FAKÜLTESİ ni kazandım.bu benim orta okuldan beri istediğim tekşeydi"İlahiyat"son olarak şalımın iğnesini taktım ve çantamı alarak odamdan çıktım. (multimedia da Sare ve Yezranın giydikleri Var)
-Hayırlı sabahlar
-Sanada Hayırlı sabahlar kızım eee heyecanlımısın bakalım?
-Evet baba hemde çok
- ALLAH yardımcın olsun yavrum Yezra buraya mı gelecek?
-Yok anne onlar parkta buluşcak
-Sen benimi dinledin telefonla konuşurken. Dün akşam Yezrayla öyle kararlaştırmıştık çünkü
-Haşaa! Kulak misafiri oldum diyelim. Bu sözünden sonra hepimiz gülmeye başladık bu çocuğu gerçekten seviyorum ne yaparsa yapsın kızamıyorum bi türlü.
-Neyse ben kalkayım artık size afiyet olsun Hayırlı Günler.
-Sanada Hayırlı günler yavrum. Ayakkabılarımı giydikten sonra kapıyı kapatıp çıktım. Park zaten eve yakındı o yüzden yürümeyi tercih ettim.Parka geldiğimde Zeyra çoktan ordaydı bende yanına gittim.
-Hayırlı sabahlar kuzum
-Hayırlı sabahlar canım
-Noldu ne bu yüz? Zeyra gerçekten çok heyecanlanıyordu böyle şeylerde Tamam kabul bende heycanlanıyorum ama onun kadar değil.
-Nolacak canım streslendim biraz Üniversite yeni çevre, yeni arkadaşlar ne bileyim yani insan ister istemez stresleniyo
-Haklısın kuzum ama biraz daha konuşursak saydığın şeyler başlamadan biticek bunu ikimizde istemeyiz diimi
-İstemeyiz hadi gidelim artık abim götürecek bizi arabasıyla
-Hayır canım ne gerek var abin işine gitsin biz yürürüz.
-Ya Sare zaten yalvar yakar ikna ettim lütfen. Şu yüz ifadesine gerçekten dayanamıyorum Hayır yani ne gerek vardı ki
-Pekiii tamaam
-Hiih canımsıııın (Ah Yezra Ah sırf sana kıyamadığımdan)arabanın önüne geldiğimizde Mehmet abi bizi bekliyor gibiydi
-Hayırlı sabahlar Sare
-Hayırlı sabahlar Mehmet abi. Kapıyı açıp araba ya bindik Yezra abisinin yanındaki tekli koltuğa oturdu bende arkaya oturdum ve Mehmet abi arabayı sürmeye başladı. Yezra abisiyle konuşurken bende üniversite hayatımın nasıl olacağını düşünüyordum.Elbette zorluklarla da karşılaşacaktım ama bu zorlukların üstesinden gelmeyi de öğrenecektim.Yezra beni hiç bir zaman yalnız bırakmadı 13 yaşında bir kuran kursunda tanıştık Yezra yla o günden sonra da hiç ayrılmadık. Abim ve bizim ikizlerden bir farkı yoktu gözümde o da benim kardeşim di işte. Sonunda üniversite ye gelebilmiştik Yezra abisini öptükten sonra arabadan indik Mehmet abi de biz üniversite ye girene kadar bakıp gitmişti. Üniversite gerçekten çok güzel di Yezra yla beraber içinide gezdik yezra da çok sevdi sevmediği tek şeyse sınırlarımızın ayrı olmasıydı son olarak da üniversite nin bahçesine çıktık. Çok büyük ağaçlar vardı sarı renkte banklar ce çatıları yeşil olan çardaklar vardı tahminime göre de çimenlerin üzerlerine attklari minderler de öğrencilerin ders aralarında oturup dinlenmeleri içindi Evet işte böyle Üniversite mi gerçekten sevmiştim. Bahçede olan hapörlerden müdür beyin yaptığı anonsu duyunca bahçedeki herkes pür dikkat anonsu dinledi.
-Sevgili öğrenciler herkes sınıflarına dağılsın gerekli açıklamaları öğretmenleriniz size yapacaktır ve yeni eğitim öğretim yılınız Hayırlı Olsun.
Anons bittikten sonra Yezra yla konuşup sınıflarımıza ayrıldık.Evet arkadaşlar İnşallah beklediğiniz gibi olmuştur İnşallah beğenmişsinizdir temennim o yönde ve lütfen kitabıma devam edip etmemem konusunda beni aydınlatın buna ihtiyacım var sevgilerle Hayırlı Günler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVDALIM
Teen FictionYa çok yanlış zamanda karşılaştık Ya da hiç karşılaşmaması gereken iki insandık.. Biz neydik bilmiyorum Sevgili desem değil, Aşık desem değil Bildiğin rastlantıydık işte Ondan da öteye gidemedik...