Înainte cu 2 zile
Din perspectiva naratorului
Kyung Hee admira frumusețea naturii de pe un pod , era liniște deplina pana cand , in departare se auzeau 3 baieti vorbind si razand, liniștea fiind intrerupta de acestia. Baietii , dintr-o data au inceput sa alerge, Kyung Hee nebagandu-i in seama , unul din baieti dand peste ea si trantind-o de pe pod.
Fata se afla acum in ambulanta in drum spre spital , cei trei baieti rugandu-se sa fie bine. În drum spre spital , soferul ambulantei circula regulamentar , dar, din cauza altui sofer, ambulanta putea sa faca accident.Politia a venit imediat , soferul masinii impreuna cu un alt barbat au fost luati la politie . Super modelul Kim Seok Jin a venit si el la politie pentru a spune politiei tot ce a vazut.Dupa o ora de audieri , YoonGi si-a sunat prietenul, Jung Hoseok pentru a veni la politie.
Audierile s-au incheiat. Ca sa scape de inchisoare, baietii hotarasc sa abia grija de fata pana se reface complet.Politia accepta si îi lasa sa plece.
La spital
Kyung Hee dormea ca un ingeras pe patul de spital, fiind supravegheata cu atentie de 7 baieti. In timp ce ei vorbeau despre anumite lucruri ,Kyung Hee isi deschide ochii putin speriata vazand atata lume in jurul ei. Baietii o vad si isi indreaptă atentia asupra ei, in camera de spital se asterne o liniște spanzuratoare , se auzeau doar pasii grabiti ai doctorilor care incercau sa salveze in continuare vieti. Liniștea a fost intrerupta de Taehyung, unul dintre cei trei faptasi.
Tae: Te-ai trezit?Esti bine? Vrei ceva?
Hoseok il intrerupe :
Hs:Las-o , nu îi mai pune atatea intrebari! *spune acesta putin nervos*
Liniștea iar isi facuse prezenta in camera.Îngandurat Namjoon gasi o jucarie si incepu sa se joace cu ea ca sa îi treacă plictiseala.Kyung Hee , se ridica dintr-o data in fund si ceru jucaria.Baietii se uitau mirati dar in același timp putin speriati de gestul fetei.Namjoon îi dadu jucaria fetei si se aseza inapoi pe scaun.Linistea fusese din nou intrerupta de Jimin care ardea de nerabdare sa afle cate ceva despre fata.
Jm:Buna draguta! Numele meu este Park Jimin .Tu cum te numesti?
K:.....
J:Hello!
*in camera intra doctorul*
Doctor : Buna ziua baieti si buna ziua domnișoara!
Baieti:Buna ziua !
*Kyung Hee statea si se uita la doctor putin speriata *
Doctor : Domnilor, am venit sa va spun ca acesta fata, pe nume Kyung Hee *uitandu-se la Jimin* si-a pierdut memoria deoarece cand a cazut de pe pod aceasta s-a lovit cu capul de o piatra. Din cate am inteles de la politisti voi trebuie sa aveți grija de ea, bineînțeles ca va voi ajuta si eu.
YoonGi :Poftim? Oh serios?
Doctor : Nu te mai plange atata si fi atent la ce iti spun.Voi trebuie sa .....
*în timp ce doctorul explica baietii se uitau pe geam sau stateau pe telefon, nu erau atenti deloc*
Doctor : Ati inteles?
Baietii : Mmmm, da da! Vom face tot ce ne-ati spus domnule doctor.
Doctor :Bine, la revedere!
Baietii :La revedere!
*Dupa ce doctorul a plecat, baietii se uita unii la alții , nestiind ce vor face in continuare. *
Kyung Hee 's povStau si ma holbez la baietii din fata mea care se uita la mine speriati, dar, cine sunt eu? Cum am ajuns aici?Ce sa intamplat? Îmi pun o gramada de intrebari dar nu stiu sa raspund la niciuna. De plictiseala mă joc cu ursulețul de plus dar sunt deranjata de intrarea doctorului care vine la mine și îmi da câteva pastile și un pahar cu apa.Acesta , sub privirea celor 7 baieti începe sa citească dintr-un dosar numele meu,vârsta și îmi povestește cum am ajuns aici la spital.Se pare ca mă numesc Kyung Hee, am 20 de ani și am ajuns la spital din cauza unor baieti care dadusera peste mine iar eu căzusem de pe pod și mă lovisem de o piatra. După ce doctorul a plecat baietii au venit lângă mine și mi-au spus ca voi fi bine.
Eu: Mmm, dar voi cine sunteți?
Tae:Eu sunt Taehyung, eu sunt cel care a dat peste tine , eram prea amuzat și vesel și nu mi-am dat seama ca am dat peste tine.Îmi pare rău !
Eu:Nu-i nimic.Se mai întâmplă. O sa mă fac bine.
Jm:Eu sunt Jimin. *facandu-mi cu ochiul*
Sj:Eu sunt foarte cunoscut , e imposibil fato sa nu mă cunoști.
Eu: Pai nu te cunosc .
Sj:Ah, Kim Seok Jin. *dandu-si ochii peste cap*
Nj: Kim Namjoon, încântat de cunoștință.
Hs:Jung Hoseok.
Yg:Min YoonGi, fratele vitreg al lui Namjoon.Speram sa va placa.😉
PS:Acest capitol este scris de Gabi.
CITEȘTI
Childhood Teen /BTS Fan-Fiction/
FanfictionÎn urma unui accident, Kyung Hee își pierde atât memoria, cat și maturitatea, revenind la vârsta de 6 ani. Deși fizicul ii demasca adevărata vârsta, ea se comportă precum un copil. Un grup de băieți, cunoscuti și sub numele de BTS, trebuie sa aibă...