Okul

63 5 6
                                    

Kızlar okula gelirler. Tam sınıfa girerken birisi kızlara seslenir .kızlar arkalarına dönerler ve o kişinin çınar olduğunu görürler.çınar okulun en popi Erkeği'dir.kızları ise ders notlarını almak için seslenmiş .ezgi ve Selin çınardan hoşlanıyorlar.ve çınarla gezmek istiyorlar.damla ve Pelin ise çınarı pek sevmezler .kızlar sınıfa giderler ve ders başlar .ezgi damla ile Pelin Selin ile oturuyorlar .eve gitme Zaman'ı gelmişti .kızlar artık aynı evde yaşamak istiyorlardı fakat aileleri daha küçük oldukları için iznin vermiyorlardı .ama kızlar çok istiyorlardı .kızlar bir gün ailelerine sormaya karar verirler.herkez ailesine sorarlar ve aileleri kabul ederler.Kızlar buna çok sevinirler ve ev aramaya başlarlar.Ezgi zengin olduğu için bir villa ister,Selin de villa ister .Damla ise küçük bir evde yaşamayı tercih eder oda zengin ama küçük evleri çok sever,Pelin ise bahçeli bir ev ister. Kızlar aynı anda bir bir lerini ararlar.Konuşmaya Damla başlar; Kızlar ben çok güzel iki artı bir bir ev buldum bence onu alalım der kızlar bunu kabul etmezler.Sonra hemen Ezgi konuşmaya başlar;Kızlar ben çok güzel bahçesi ve havuzu olan bir villa buldum der ve bütün kızlar bunu hemen kabul ederler çünkü havuzu çok  severler.Ezgi hemen ev sahibini arar ve bu villa yı kaça satarsınız? Diye sorar.Ev sahibi; size 15.00'e veririm der.Ezgi da SÜPER diye bağırır ve bu gün bakmaya gelebilir miyiz?Diye sorar.Ev sahibi tamam yarım saat sonra evde buluşuruz der ve telefonu kapatır.Ezgi ise hemen arkadaşlarına haber vermek ister ve onları hemen arar.Kızlar bunu duyunca çok sevinirler ve hemen hazırlanıp eve bakmaya giderler.

Ayrılmaz dörtlü Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin