Znáte takovou tu chvilku,kdy máte strašně nízký tlak,a všechen zvuk kolem sebe slyšíte strašně utlumeně? Jako kdyby vám někdo nasadil velké sluchátka... Přesně tak jsem se cítil,ale nebylo to tlakem,ani mi kupodivu nikdo nenasadil sluchátka.
Bylo to nedostatkem krve..
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Chytl jsem se za hlavu, aby ta bolest přestala,přesně si pamatuju svoje pocity v té chvilce.
Jen jsem tam seděl, a snažil se dostat z toho tranzu, abych se mohl alespoň vůbec pohnout.
Na krku jsem měl ještě zaschlou krev, a hlava mi neskutečně třeštila,jako by měla každou chvilku explodovat.
Rukou jsem se zapřel o zem a snažil se postavit na nohy,když se mi to konečně povedlo,snažil jsem se očima zaostřit na nejblížší věc,abych poznal , kde to vlastně jsem.
Po chvilce,jen tak stání a koukání vlastně do blba, jsem si začal všechno uvědomovat.
V hlavě se mi odehrávali "flashbacky" ze včerejší noci , kterou jsem si nedovedl nijak vysvětlit,ačkoli jsem se velmi snažil.
Popošel jsem trochu dopředu, zvuk mých kroků se rozezněl po celé té místnosti..
Dokonce jsem i doslova slyšel každý svůj nádych a výdych.
Konečně jsem se rozhlédl po té obrovské místnosti. Byla tam tma, i když přes sklo,které bylo mimochodem vyplněné vitráží,prosvítalo jasné světlo.Obrovské sloupy které stály na stranách vrhaly obrovský stín do prostředka místnosti,působilo to docela děsivě,ale co mi v té chvíli děsíve nepřipadalo, že.
Stál jsem ve prostřed místnosti a díval se naproti mě, když vtom někdo otevřel obrovské dveře, a vešel ladným krokem dovnitř.S obrovským leknutím jsem se otočil, a uviděl dívku.
Měla krásné dlouhé nohy, na sobě měla krátké černé šaty..Její krásné dlouhé vlasy se pohupovaly na každou stranu při jejím každém kroku.
Přibližovala se ke mě, působila tak..tajemně,sebevědomě.Mohl bych vám tuhle scénku poposivat stále dokola, a stejně nikdy nedokážu popsat mé pocity,které se v tuhle chvíli objevovaly.
ČTEŠ
The Survivor : Blood
VampireCo se stane, když se váš život zcela změní? Příběh vypráví 21 letý mladík,který se dostal do docela nepříjemné situace, s docela nepříjemnými ...lidmi?