In sfarsit, acasa

8 3 1
                                    

Am ajuns acasă, si am început să îi scriu lui Addison. După ce am vorbit cam o ora, el a spus că trebuie să plece, l-am înțeles și l-am salutat, dar ceva sa schimbat...... . Eu îi scriam în fiecare zi, dar el nu a mai scris înapoi niciodată . M-am speriat, dar în același timp m-am si supărat. Nu știam ce să fac, îl iubesc. Vreau să vorbesc cu el, dar nici nu vreau să creadă că sunt disperata sa vorbim. Într-o zi am aflat că nu rezistă o relație la distanță și am decis să nu îi mă scriu..........sa îl uit......de tot.... .
După câteva zile am vorbit și cu prietenele mele care au fost alaturi de mine si au fost de acord cu mine în legătură cu Addison, mai ales Kim , prietena mea cea mai buna , ea m-a susținut mereu.
DISCUTIE INTRE OLIVIA SI KIM:
Olivia- nu știu ce să fac! Oare e bine ce am făcut?
Kim- Da. Ai făcut bine. Dacă nu îți răspunde e un nesimțit si un porc ,adică e un nesimporc ! Si nu te merita !
Olivia- mersi, mulțumesc mult ca ești alături de mine, Kim! Ești o prietena grozavă!
Kim- mulțumesc. Si tu ești o prietena grozavă!
Olivia- mersi
DISCUTIE ÎNCHEIATĂ
Discuția cu Kim m-a făcut să mă simt mai bine, el chiar e un nesimporc si nu merita sa îmi mai bat capul cu el. Mai sunt si alti băieți .

DRAGOSTE DE O ZIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum