YENİ KIZLAR YENİ MUCİZELER

135 5 0
                                    

MERİNETTE'NİN AĞZINDAN:Bir hafta geçti hafta sonu için verilen ödevleri yapıyordum annem kahvaltı için beni çağırdı kahvaltı yaparken televizyondaki haber iskeletlerden bir ordunun karmaşa yarattığını söylüyordu, hawk moth bu sefer haddini aşmıştı, ama kahvaltıya daha yeni başlamıştım bir lokma bile almamıştım o yüzden anneme doydum desem inanmazdı. Mecbur yemek yemem gerekiyordu.
ADRİAN'NIN AĞZINDAN:Bir hafta geçti ve hiç bir sorun çıkmamıştı odama kahvaltım geldi.Kahvaltımı yapıyordum tam o sırada nino mesaj attı tamamen unutmuştum bu gün nino ile buluşacaktım. Nino nun yanına gittim nino bana iskelet ordusunun saldırısından bahsetti iskelet ordusunu gördük hemen ninoların evine gittik.
A:ŞİMDİ NİNOYI NASIL BIRAKICAM😟
M:ŞİMDİ ANNEME NE DİYECEĞİM😨
Adrian:Nino'dan tuvaletin yerini sordum nino lavaboda annesinin banyo yaptığını söyledi miğdem bulandı dışarı çıkıp hava almam gerek dedim seni tek başına dışarı gönderemem dedi oda geldi nino'dan kurtuluş yok bu sefer uğur böceği tek başına savaşmak zorunda.
MERİNETTE: Tam kahvaltımı bitirdim babam evde sinema gecesi yapıcağımızı söyledi.Kimseyi dışarı çıkarmadı tehlikeliymiş. 1 saatlik filmin sonunda haberleri açtık ve nasıl olduysa birileri kos koca orduyu durdurmuş sonra iki kız gösterdiler onlarda kara kedi ve ben gibi kostüm giymişler. En sonunda isimlerini söylediler kaplana benzeyen isminin tiglaydie olduğunu söyledi köpeğe benzeyen ise isminin dogy olduğunu söyledi. Onların yeni gelen kızlar olduğundan yüzde yüz emindim.

Yeni KızlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin