"ZAYNNN." yine aynı rüyalar.
"Mariaa ??" deliymişim gibi bakmıştı bana.
"Yaşıyosun." Ona sarılmaya ihtiyacım vardı ,hissetmeye.
"Kötü bir kabus bebeğim hep yanındayım ağlama." Kafamı göğsüne gõmüp kokusunu hissetmeye çalıştım.
"S-sen õlüyodun ve biri vardı kıvırcık,bukleli biri ben ölümsüz oluyodum yeter artık ne zaman tam peri olucam bunlar ne zaman biticek." İsyan ettim diye biliriz. Yarı peri yarı ölümsüz değil ben peri olmak istiyorum sadece PERİ.
"Sabret bebeğim az kaldı.....çok az."
"Niye senin evindeyiz en son yatağımdaydım"
"Böyle gerekti.Sonra konuşalım şimdi başka bişi konuşucaz aşşağıya gel." Buda neydi resmen emir vermişti. Zayn çok garipti.
Aşşağıya indim Zayn kapalı havuzun başındaydı hemen arkasındaki şezlonga oturdum.
"Evet? " Bu bakışı biliyodum evet...evet yine eminmisin peri olmaya falan.
" Biliyorum sıkıldın ama sözümü kesmeden dinle Maria." Başımla onayadım ve kafamı yere eydim.
"Peri olmak kolay değil suya giremezsin,korktuğunda kanatların çıkar,herşeyi yiyemezsin,kan kaybedersen ölebilirsin diğerlerini biliyosun ama ölûmsüz olursan herşey istediğinden güzel olur normal biri gibi ölmezsin mutlu olursun sıf benim yüzümden peri olmak zorunda değilsin iyi düşün benim için bi kez daha düşůn......" cevap vermemištim parmakları ' çenemi kaldırınca cevap beklediğini anladım. Yerimden kalkıp yukarıya çıktım odaya girdiğim gibi kapıyı kitledim Zayn'nin gelmesi uzun sürmedi.
" Defol git Zaynn" sinirliydim ona aşığım,ağşık kalıcam ve bana hala eminmisin diye biliyo.
" Maria lütfen tamam peri ol ama aç." sesi kısılmıştı umrumda değil aşkımı sorgulayamaz.
" SANA GİT DEDİM BUNU ANLAMAK BU KADAR ZORMU !!" sesim oldukça gür çıkmıştı.
~\~\~\~\
Harry....
"Ona zarar veremem bunu daha önce hiç yapmadım Ashley sen yap." tedirgindim bunu yapamazdım.
" Harry bunu ancak sen yapabilirsin o çok güćlü ve peri değil õlümsüz olmalı .(!) "
5 yıl önce.....(harry)
"Yarın doğum günüm seni seviyorum sevgilim"
" Harry ama benim peri olmama daha var."
" Asma yüzünü seni bekliycem bebeğim.Şimdi gülümse Maria" Neşe doluydum.Tek hayalim peri olup Maria ile mutlu olmak. Hep birlikte olmak.
Şimdi......(harry)
"Peki yapıcam Ashley ama bi şartla!"
"Şart??"
****
Sıkıcı gibi evet ama bidaki bõlümde konuya giricem sabredin :D Yazım hatalarım olduysa ki kesin olmuştur sorry :D yorum ve vote'lerinizi esirgemeyin :D Sizi seviyorum <3
YOU ARE READING
My Dark Side #harry styles
FanfictionPeriler ve Ölümsüzler. Mutlu ,kendi halinde olanlar ve öfke dolu okup intikam peşinde olanlar. Sonuç....kazanan AŞK . Zıtların nefreti aşka dönüşürken olanları nasıl unutursun.......Şimdi geriye dön ve "Dikkatli " olmasını söyle.