*Po oslave *
Natalie som bola veľmi vďačná že prišla. Priniesla Jaxonovi veľmi krásny darček. Bol to akoby behúň, ale v tvare auta. A Ryan? Ani som nestihla zaregistrovať že je tu a hneď aj musel odísť. Stala sa veľmi zaujímavá vec. Našiel si priateľku. Veľmi som mu to priala , je to chlap s dobrým srdcom a k ženám sa správa ako k princeznám. Tiež s darčekom nezaostal,Jaxonovi totiž priniesol to najkrajšie autíčko na baterky. Síce nevie chodiť ale keď sa naučí tak sa tomu autíčku poteší. Ja som mojej láske kúpila kopec oblečenia a hračiek.
Ani by som si nebola pomyslela, že dnešok bude taký zaujímavý. Ešte asi pred 2 mesiacmi som si zháňala prácu. Nemôžem byť len na peniazoch z materskej , Justinových peňazí, plus moji rodičia mi posielajú stále vyše tri tisíc dolárov mesačne, začo som im veľmi vďačná ale povedala som si že dosť. Chcem sa postaviť k tomu tak, že je to moje dieťa a musím sa o neho postarať. Idem k veci, dnes mi volal riaditeľ firmy v ktorej som sa o prácu uchádzala. Vraj sa im uvoľnilo miesto a že či mám ešte záujem. Samozrejme že som to prijala a do práce mám nastúpiť budúci týždeň. A ak sa pýtate kde bude bývať zatiaľ Jaxon, tak si najmem opatrovateľku. Bude to tak najlepšie, nechcem s tým nikoho zaťažovať aj keď sa mi aj Natalie dobrovoľne ponúkla, odmietla som.
Prišla som dole do kuchyne a zistila že chladnička je takmer prázdna. A tak som sa rozhodla že sa musí ísť na nákup.
*Z pohľadu Justina*
,, Tak pán Bieber, dovidenia, dúfam že sa ešte uvidíme" no to určite, ty hovädo, pomyslel si.
,, Nebuďte si tým taký istý, navyše v tomto štáte je toľko väzníc ,haha" zasmial som sa , keď som opúšťal väznicu po dvoch rokoch, aj to za dobré správanie.
,, Vaše osobné veci ,pán Bieber" povedal strážnik a podával mi v taške môj mobil ,peňaženku ...
Prevzal som si ich a keď som už vyšiel von, začal som si prezerať peňaženku, či mi nešlohli peniaze a doklady, pri otváraní mi odtiaľ vypadla fotka ultrazvuku, presne , bol na nej Jaxon. Poslal mi to potajomky Ryan. Fotku som chytil do ruky, pobozkal ju a usmial sa. Niekde som mal aj fotku Allie ,ale nevedel som ju nájsť.
A popravde, celé tie dva roky som myslel iba na nich, ako som to celé posral, ako som sa ich vzdal, len tak, ako som ju mohol nechať ísť? Predsa som ju miloval, vlastne stále milujem, a aj naše dieťa. Aj keď som ho nikdy nedržal v náručí, nikdy som nepozrel do jeho očí, viem že moje dieťa milujem. Tak veľmi. Za tie dva roky som si uvedomil že to celé musím napraviť, musím získať jej srdce späť. Chcem s ňou byť rodina, milovať ich a byť správnym otcom. Pýtate sa ako som sa tak mohol zmeniť? Basa! Nemal som čo robiť a tak som iba premýšľal a premýšľal.
Musím ich nájsť a povedať jej pravdu. Rýchlo som vytočil Fredove číslo a dúfal že si ho ten chlapec nezmenil. Jasné, boli za mnou a tak ale chápete, nevraveli sme si tam o tom čo bude, keď ma pustia.
Zvonilo, zvonilo, zvonilo ,keď už som chcel ísť vytočiť číslo Chaza, zdvihol to.,, Kámo, pustili ma, som vonku, príď prosím pre mňa" usmial som sa a pozrel do Slnka, nasadil si slnečné okuliare, šiltovku a čakal na jeho odpoveď.
,, Robíš si kozy, kámo" zvrieskol od radosti a kričal niekomu do pozadia nech búchajú šampus, len som sa zasmial a čakal.
,, Hneď sme tam, bro" a hneď aj zložil.
Čakal som kedy prídu, a rozmýšľal čo bude ,keď už som vonku. Povedal som si že s drogami a všetkým ostatným končím. A naozaj, všetko som zrušil, hneď ako ma zavreli ,samozrejme cez chalanov.
Zrazu som počul ako prišlo auto, a vystúpili z neho štyria namakaní chlapi. Usmial som sa rozbehol sa k nim, vedel som že sú to oni. Bratsky som sa s nimi objal.
,, Čau díler, konečneeeeeeee" vykríkol Marco. Hrozný chuj to je , srandičky ,srandičky.
,, Nazdar, si chuj, robíš si srandu ty kokot" tľapol som si s nim a dal mu päsť do hrude.
,, Kľud chlape, sranda musí byť!" vykríkol a išli sme si sadnúť do auta.
,,Chýbal si nám chlape" povedal Chaz, ktorý si následne sadol za volant.
,, Aj vy mne, ale najmä musím ísť niečo vybaviť" pozrel som sa von oknom a zrejme hneď vedeli, o čo sa jedná.
,, No vlastne, pre teba máme jednu dôležitú informáciu" povedali a boli ticho .
,, Vyklop to ale veľmi rýchlo!" bol som veľmi nedočkavý čo mi o nej chcú povedať, dúfam že si nenašla priateľa. Dúfam že sa nevydala. Zatínal som päste pri pomyslení že,......
,, Presťahovala sa sem, kúpila dom a býva tu" povedali a mne zo srdca padol obrovský balvan. To je pre mňa iba výhoda.
*(na fotke je Justin a jeho kamoši,ktorý pre neho prišli, Chaz, Fredo, Arian,Simon)
* Dúfam že sa vám to páči, ak hej, zanechajte prosím aspoň komentár či mám pokračovať, Ďakujem
- Sofia
ČTEŠ
This could be us - (pokračovanie BIPOLAR)
RomanceOna odišla do New Yorku , myslela si že bez neho začne nový život. Myslela že bude vychovávať svojho syna sama a že bude dobrá mama a nejako nahradí dieťaťu aj otca. Pomaly ako jej rástlo bruško, Justin sa jej ani raz neozval. A však raz uvidí v te...