TANITIM!

3.6K 34 9
                                    


ESRA KOÇERİ: 28 YAŞINDA ASİL BİR AİLENİN KIZI KOÇERİ HOLDİNGİN YÖNETİM KURULU BAŞKANI AMA AVUKATLIK OKUDU VE BABASI NE ZAMAN BAŞINI DERDE SOKSA KENDİSİ KURTARIYOR,BİR KIZ KARDEŞİ VAR.

İLYAS ÇAKIRBEYLİ: 30 YAŞINDA SİLAH TİCARETİ YAPIYOR AİLESİNİ ÇOK SEVEN KORUYAN BİR KİŞİLİK ÇEKİCİ,KARİZMATİK,YAKIŞIKLI BUNLARIN YANI SIRA ODUN,KÜTÜK GİBİ KİŞİLİĞİDE VAR :D

CEYHUN KOÇERİ: 50 YAŞINDA ESRANIN BABASI SİLAH TİCARETİ VB.İŞLERLE UGRAŞIYOR HIZIRIN'DA EN YAKIN DOSTU.EVLİ 2 ÇOCUK BABASI

HIZIR ÇAKIRBEYLİ: 50 YAŞINDA CEYHUN KOÇERİ EN YAKIN DOSTU SİLAH TİCARETİ YAPIYOR EVLİ 2 ÇOCUK BABASIDIR.

AYLA KOÇERİ: 39 YAŞINDA EVLİ ESRANIN ANNESİ 2 TANE ÇOCUGU VAR MERYEMLE KÜÇKLÜKTEN BERİ ARKADAŞTIR,KENDİSİ YAZARDIR.

MERYEM ÇAKIRBEYLİ:39 YAŞINDA EVLİ 2 TANE ÇOCUGU VAR AYLAYLA YAKIN ARKADAŞTIR ÇALIŞMIYORDUR.

GÖRKEM KOÇERİ: 27 YAŞINDA ASİL BİR AİLENİN KIZI KOÇERİ HOLDİNGİN ORTAKLARINDAN CEYHUN KOÇERİ AMCASI OLUR BABASI SİLAH TİCAARETİ İÇİN RUSYA'YA GİDİYOR ANNESİYLE BERABER AMCASIYLA BERABER KALIYOR EVİN EN SEVİLENİ HERKES NEŞELİ,KOMİK OLMASINA BAYILIYOR(SARIŞIN ELA GÖZLÜ BOY:1.70).

ALPARSLAN ÇAKIRBEYLİ: 28 YAŞINDA HIZIR VE İLYAS ÇAKIRBEYLİNİN YİGENİ BABASI KÜCÜKKEN ANNESİ İSE GİTMİŞTİR(GÖNDERİLMİŞTİR),VE ODA SİLAH TİCARETİNE BAŞLAMIŞTIR.

POLİNA KOÇERİ: 17 YAŞINDA KOÇERİLERİN EN KÜÇÜGÜ AYLA VE CEYHUN KOÇERİNİN KIZLARI ABLASI ESRA'DIR SARIŞINDIR AİLESİNE NE FİZİKİ YÖNDEN BENZEMİYORDUR TEYZESİNE BENZİYORDUR GÖRÜNÜMÜ (SARIŞIN MAVİ GÖZLÜ 1,69 BOYU 50KG).

VE DİGERLERİ AYNIDIR.

EDHO HAYATİ!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin