bölüm 1. "tuncun doğum günü "

45 6 4
                                    

Sabah kapının çalma sesiyle uyandım yarımdan gözlerimi açtım yataktan kalkmaya hiç mecalim yoktu halam açar diye düşündüm daha sonra halam kapıyı açtı ve yukarıya hızlıca çıkan birisi vardı merdivenler ahşap olduğu için sesi duymak gayet basiti "uykucu prenses hala kalkmadınmı sen ya seni kaç kez aradım " cermrenin sesiydi. Telefonumu aldım ve saate baktım 6.32 ' geçiyordu ayağa kalktım ve cemre ye döndüm " beni bu saate kaldırman umarım mantıklıdı bir açıklaması vardır yoksa canını yaka bilirim cemre" gözlerini devirdi "sen kafayımı yedin ışıl? Bu gün Tunç'un doğum günü bana yardım etmen lazım" dedi.tunç cemrenin sevgilisi."doğru ya bugün Tunç'un doğum günü " gülümsüyordum cemre de sırıtıyordu ve ben sırıtmayı kestim "iyide banane " dedim yatağa geri yatım cemre bana baktı ve morali birden bozuldu " neyse benim çok işim var " dedi çantasını Aldı morali bozuk bir şekilde aşağıya indi kapıyı açtı tam çıkacaken arkasından seslendim "umarım yanında elbise getirmisindir " dedim. ikimizde aynı anda güldük ve hemen odama çıktık. Oda gayet dağnıktı sadece yerdeki eşyaları aldım. Cemre çantasından biseyler çıkarmaya başladı. Elbiselerini makyaj, malzemelerini,düzleştirici Vs şeyler. Cemreyi hemen makyaj masasına oturdum ve makyaja başladım.aradan On beş veya yirmi Dakika geçmişti ve makyajı bitmişti. Simdide sıra elbiseye geldi iki üçtane getirmişti bitane beyendim ve denemesini istedim. Bide bu arada cemre beninm ilk okul arkadaşım. Ne yazık ki küçük yaşta annesini kaybetti ona babası bakıyordu zor bir hayatı var yani. " ışıl orada ki ayakkabıları verirmisin? " dedi cemre. Bende ayakkabıları uzattım ve hala bekliyordum cemre çıktı ve çok güzel olmuştu. " cemre harika görünüyorsun" dedim. ve güldü "saol canım " dedi. Cemre bana baktı ve " sen gelmeyi düşünmüyorsun sanırım!" dedi. " yok gelmicem " dedim. Gitmeyi düşünmüyorum. Tunca zaten gıcık oluyorum cemrenin yanındakilerine çok gevsiyo ve buna sinir oluyorum.cemre çok aşık olduğu için göz yumuyordu."ışıl şaka yapıyosun dimi tekmi gidicem yani? " dedi.umursamıyıp aşağıya indim. Çok açtım Cemrede arkamdan geliyordu. Yüzü çoktan düşmüştü. Yemek yedikten sonra odama çıktım. Sigaramı yaktım ve içmeye başladım. Cemre bana bakıyordu " ne yani böylemi yapacaksın? gerçekten gelmeyecekmisin? " dedi. " evet cemre gelmicem " sinirlenmiştim ısrar ediyordu. Elim titremeye başlamıştı Cemre elime baktı ve " iyi ozaman ben gidiyim " dedi. " kafana göre " dedim.ve gittmişti.


Multimedyadaki ışıl arkadaşlar
Umarım ilk bölümü beğenmisizizdir : sizleri
Seviyorum

Sessiz ÇığlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin