bölüm 4.

29 3 3
                                    

Halamı kaybedeli bir hafta olmuştu halamı unutmak zorundaydım okulum vardı ve dahada fazla acı çekmek istemiyorudum.ailemi kaybettiğim gün herşey alak bulak olmuştu zaten. Artık hiç birini düşünmemem lazımdı.

Cemre bana yardımcı oldu ev arkadaşım olmuştu. Rica etmiştim Oda beni kırmamıştı Sabah herkez uyanmıştı herkez derken Meriç ve tunç da bizdeydi bizde kalmışlardı biri başımda bana sesleniyordu. meriçin sesiydi bu " uyan artık civciv kahvaltı hazırladım kalk hadi " gözümü açtım ve gözlerimi meriçe devirdim" sana odama Girmene kim izin verdi acaba ayıcım ve birdaha civciv demesen çok Sevinirim" terliklerimi giyip hızla aşağıya indim cemreye seslendim kimse cevap vermişti. Hasiktir Meriç le aynı evde yanlız başımızamı kaldık yani kahretsin ama bn sonradan cemreye sorucam.

Hızla geri yukarıya çıktım Meriç hala odamdaydı ve odamı karıştırıyordu "cemreyle tunç nerdeler ve odamdan çıkarmısın??"  " tabikide çıkarım" dedi ve çıkıyorken yanımda durdu " bu arada cemreyle tunç dağ Evine gitiler orada kalacaklar" dedi hemen telefonumu alıp cemreyi aradım " alo cemre sen kafayımı yedin beni bu sosyapat piskopatla nasıl yanlız bırakmasın? " " sakin ol ışıl akısına bırak tadını çıkar Meriçten hoşlandıhını bukadar beli etmemeye çalışıma hadi öpüyorum bay bay " telefonu yüzüm kapatı alahım kafayı yiyecektim telefonu bakarak Çığlık açtım Meriçte aşadan bağırdı " sakin ol civciv sadece üç gün " ne üç günmü hayata çekemem.

aşağıya indim hemen kahvaltı yapıp üstümü gidiyim okul çantamı aldım ve hemen aşağıya indim ayakkabılarımı giydim kapıyı tam kapatırken arabamın anahtarını içeride unutmuştum anahtarı almak için arkamı döndühümde Meriç vardı karşımda tam dib dibeydik bir nefes kadar yakınımdaydı " beni bekkemiyecekmisin civciv" dedi ve hemen geri çekildim içeri girdim anahtarı alıp çıktım.arabaya doğru ilerledik onunla gitmeyi kabul etmiştim. Arabaya bindik ve okula varmıştık. Arabadan indiğimizde herkez bize bakıyordu nedennini de bilmiyordum.  Döndüm meriçe baktım. güneş gözlüğünü havalı bir şekilde çıkardı. Öküz ya bu çocuk "kıvırtmadan yürüt Meriç Mazalah göz möz deyer"  kahkaha atıktan sonra yoluma devam etim okulada kimseyle konuşmayan bir kızım.

Öğle saat lerine doğru yani   beşinci dersin tenefüsün deydik. Kentinden bir meyveli soda alıp oturdum. Telefonumu elime aldım oynamaya başlamıştım.karşıma bir kız dikilmişti. Kızı tanımıyordum bile. Ama adının sevim oldugunu biliyordum" bak güzelik Meriç sana bakmaz o yüzden ondan uzakdur" elinde omzuma koymuştu. Elini omzumdan sert bir şekilde atmıştım." bana bak kızıl kafa Meriçle aramda hiçbirşey yok sende onu o küçük aklına sok sokamasan yardımcı ola bilirim " diyerek orayı terk etim. Bakalım daha nasıl uğraşıcak benimle

Evet arkadaşlar dördüncü bölümünde sonnuna geldik öpüyorum 😘  sizleri

Multimedya: sevim

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 02, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sessiz ÇığlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin