De Personages! ;3

171 6 1
                                    

Hier onder nog even een korte samenvatting van alle personages, zodat je er wel wát van kunt snappen. Naja, kort?.. x)

Jason Grace: Jason is de zoon van Zeus. Vroeger woonde hij bij zijn moeder, die hij door een betovering van Hera zelf heeft gedood. Hij is weggelopen en is met Luke en Annabeth op straat gekomen. Toen ze op het kamp waren en Luke over wou lopen naar Kronos hield hij Luke tegen, maar die gaf hem een duw, tegen een boom aan. Toen hij op het kamp kwam was hij zijn geheugen kwijt. Momenteel heeft hij iets met Storm en gooit Hera hem het liefste in de tartarus. Ook is hij de vermiste preator van Kamp Jupiter geweest. Toen ze tijdens een queeste toevallig daar kwamen waren ze op kamp Jupiter meteen blij. Nu moet hij de keuze maken tussen Kamp Jupiter of Kamp Halfbloed.

Storm Grindwood: Storm is de dochter van Hades. Zeus heeft toen ze een paar jaar oud was haar moeder gedood, waarna ze op werd gejaagd door Kronos zijn monsters en in het labyrint terecht kwam. Daar zijn haar vriendinnen gedood door een stel cyclopen nadat ze er een paar jaar vast hebben gezeten. Ze heeft een angst voor cyclopen door die reden. Momenteel zit ze op het kamp, en heeft ze iets met Jason waardoor Hades hem het liefste de tartarus in wilt werpen. Ook blijkt haar moeder een halfgod te zijn van Hepheasthos, waar van zij de speciale gave vuur onder controle te houden heeft geërfd.

Elanore: Elanore woont in de zomer bij haar moeder. Ze heeft een eigen paard genaamd Twister, een relatie met Luke en is de dochter van Poseidon.

Luke Castellan: Luke is de zoon van Hermes. Zijn moeder had zo haar aanvallen, waarbij de groene rook uitademde en onzin uitkraamde. Op zijn negende liep hij weg van huis, en heeft hij een tijd met Jason en Annabeth op straat gelopen. Toen Grover hun vond bracht hij hun naar het kamp, maar Luke liep over naar Kronos. Jason wou hem tegen houden, maar Luke duwde hem naar achteren tegen een boom. Sinds die tijd is Jason zijn geheugen kwijt. Momenteel staat Luke weer aan de kant van de goden.

Percy Jackson: Percy is de zoon van Poseidon. In de zomer zit hij bij zijn moeder, Sally Jackson. Naast Elanore heeft hij ook nog een cyclopenbroer Tyson.

Annabeth Chase: Annabeth is de dochter van Athena. Ze heeft samen met Luke en Jason een tijd rond gelopen over straat. Momenteel heeft ze een relatie met Percy.

Nico di Angelo: Nico is de zoon van Hades. Om de zoveel tijd zit hij in Kamp Jupiter in plaats van Kamp Halfbloed.

Hazel Levesque: Hazel is de dochter van Pluto. Ze zit meestal in Kamp Jupiter.

Frank Zhang: Frank is de zoon van Mars. Hij zit meestal met Hazel in Kamp Jupiter.

Reyna: Reyna is de dochter van Venus. Ze is één van de twee preators op Kamp Jupiter, en heeft een enorme hekel aan Storm vanwege haar relatie met Jason.

Octavian: Octavian is het orakel van Kamp Jupiter. Om de voorspellingen te kunnen lezen, sloopt hij knuffels. Hij is uit op het preatorsschap van Jason.

Kelli: Kelli is een van de empousai. Ze wilt Luke graag terug hebben aan de kant van Kronos en achtervolgt hem als dat mogenlijk is.

Leo Valdez: Leo is de zoon van Hepheasthos. Hij heeft de speciale gave om controle te hebben over vuur.

Clarisse la Rue: Clarisse is de dochter van Ares. Ze verblijft op Kamp Halfbloed.

Connor en Travis Stoll: Hermestweeling. Ze halen graag grappen uit en stelen veel.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Nov 04, 2013 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Demigods on Facebook!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu