ilk gün

25 1 0
                                    

Media : mira
Azra nın arkadaşı
Beğeni ve yorumlarınızı bekliyorum

En yakin arkadaşım Mira ile sarılıp biraz sohpet ettikten sonra kimya dersi olan sınıfa doğru ilerlemeye başladım . simdi mira olsa girmek istemezdi diye geçirdim aklımdan ve yüzümde bir tebessüm oluştu .mira' yıda çok özlemistim.
Bütün bir yaz tatile gidiyorlardı ve ailelerimiz farklı yerlerde tatil yaptıkları için görüşemiyorduk .

Ben düşüncelerle yürüken kimya sınıfının önüne geldiğimi farkettim ve içeri girdim bi kaç yeni öğrenci hariç her şey eskisi gibiydi bundan hoşnut bir şekilde ortalarda bir sıraya ilerledim ve oturdum .okulun ilk günü ders anlatan muammer hocaya göz devirmeden de edemedim .

Muammer hoca'nın defteri yazmaya başlamasıyla yanımda oturan yeni olduğunu tahmin ettiğim çocuğa bir göz attım . hafif kumral saçları ve yeşil gözleri vardı . Muammer hocaya baktığımda hala defteri yazmakta olduğunu gördüm ve çocukla tanışmaya karar verdim.

- meraba yenisin sanırım

Gözlerini telefonundan çekip uzattığım elime baktı ve ardından yüzüne kocaman bir gülümseme yerleştirip uzattığım elimi tuttu.

- memnun oldum ben batu

İçten bir samimiyetle konuşmuştu bi içtenlik nedensizce hoşuma gitmişti .

- bende memnun oldum azra

Dedim ve hoca 'nın derse başlamış olduğunu fark edip oraya yöneldim. Batu da telefonuyla uğraşmaya devam etti.

...........

Yoğun bir ilk günden sonra mira yla okuldan çıkmış yürüyorduk

- kankaaa bu tatil nasıl geçti bir bilsen senide çok özledim pislik hic aramiyosun sormuyorsun bu kızın bir derdi var mi benim arkadaşım oralarda ne yapiyo hıı

- hahah en son aradığımda ahahah berk cim canım allah belanı versin deyip yüzüme kapatmıştın

- hani o konuyu açılmamak üzere kapatmıstık . O değilde șu okula yeni gelen voleybolcuları gördünmü, duydunmu , biliyomusun?

- voleybolcular mi? Benden iyiler mi ?

- kanka kız değiller erkekler eminim senden sert oynuyordurlar .

- hic sanmıyorum

- peki kankam en iyisi sensin

- kanka telefonun çalıyor sanırım

- baktım bir saniye

- "efendim murat amca ""peki murat amca" " hıhı yanımda"" șimdimi "" yok hayır"" pekala yarim saate geliriz"

Murat amca demesinden babam olduğunu anlamıştım ve beni neden aramadığını sorgulamaya başlamıştım ki

-kanka șirkete gidiyoruz ve bir daha telefonun kapalı olmayacakmış emir büyük yerden

- neden gidiyormușuz ki ?

- bende bilmiyorum șirkete gelin dedi bir de senin telefonunu söyledi o kadar .

- gidelim bakalım yine bir şeyler dönüyor ama .......

Mutlak DeğerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin