Κεφάλαιο 4

13 2 3
                                    

''Μετά από 2 μέρες''

Μπρίτ: Άντε φεύγουμε!Καημένε τη πέρασες για μια κοπέλα που την ξέρεις εδώ και κάτι μέρες

Ντύλαν: Εντάξει βρε 'συ  πέρασε τώρα!

Μπρίτ: Καλά αφού το λες εσύ.

Ντύλαν: Θες να έρθεις στο σπίτι μου?

Μπρίτ: Εμμ καλύτερα να πάω σπίτι μου και να ξεκουραστείς και εσύ λίγο.

Ντύλαν: Οκ ο,τι θες.Αλλά πριν φύγεις μπορώ να σου πω κάτι?

Μπρίτ: Φυσικά ο,τι θες!!Πες μου.

Ντύλαν: Θες να γίνεις η κολλητή μου?Προς το παρόν σκέφτηκε.

Μπρίτ: Ναι!Φυσικά και θέλω!

Ντύλαν: Ωραία είπε γεμάτος χαρά. 

Μπρίτ: Πωπω λες και έπιασες το Τζοκερ κανείς :''D

Ντύλαν: Χαχα είσαι ελεύθερη αύριο?

Μπρίτ: Ναι

Ντύλαν: Θες να πάμε για κανά καφέ?

Μπρίτ: Αμέ!

Ντύλαν: Ωραία να περάσω στις 7?

Μπρίτ: Οκ

''Ο Ντύλαν γύρισε σπίτι''

Μαμά: Παιδί μου!!!Είσαι καλά?Συγνώμη που δεν ήρθα στο νοσοκομείο είχα να προσέχω την Άλλισον.

Ντύλαν: Είμαι μια χαρά μαμά δεν πειράζει και σταμάτα να μου φέρεσαι σαν να είμαι 18!!Ααα έχω να σου πω κάτι.

Μαμά: Έλα πες μου.

Ντύλαν: Βρήκα ένα ωραίο πολύ φθηνό σπίτι είναι διώροφο με 2 μπάνια  πισίνα και με έπιπλα είναι απλά τέλειο έχει 2 υπνοδωμάτια κουζίνα και όλα τα σχετικά!!Με 100 ευρώ τον μήνα.

Μαμά: Πωπω μα πως βρήκες τόσο φθηνό?

Ντύλαν: Ο φίλος μου έχει ένα φίλο που  φτιάχνει πολλά τέτοια σπίτια και μου το έδωσε άμα θέλω.

Μαμά: Μπράβο!!Να το πάρεις!!Και πότε πιστεύεις ότι θα έχεις φύγει?

Ντύλαν: Μέχρι την Παρασκευή πιστεύω (είναι Δεύτερα).

Μαμά: Ααα θες να μας ξεφορτωθείς γρήγορα βλέπω.

Ντύλαν: Όχι καλέ απλά είναι πολύ ωραίο και τώρα το καλοκαίρι που κάνει πολύ ζέστη  θα μπαίνω στην πισίνα και ελάτε και εσείς να μην αναγκάζεστε να πληρώνετε για πισίνες και παραλίες.

Μαμά: Και βέβαια θα ερχόμαστε!!

Ντύλαν: Ωραία τότε πάω να πακετάρω μερικά πράγματα γιατί μπορεί να φύγω και πιο νωρίς.

Αυτό είναι το σπίτι*0*

Αυτό είναι το σπίτι*0*

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

Μαμά: Εντάξει!

''Ο Ντύλαν τηλεφωνεί στην Μπρίτ''

Μπρίτ: Ναι?

Ντύλαν: Μπρίτ έχω φοβερά νέα!!Αν θέλεις και σε αφήνουν βέβαια.

Μπρίτ: ΤΗ??ΠΈΣ ΜΟΥ!!

Ντύλαν: Βρήκα σπίτι θα το έλεγα και  VILLA!!Eχει πισίνα κουζίνα 2 υπνοδωμάτια 2 μπάνια ΤΑ ΠΆΝΤΑ!Και θέλω να έρθεις μαζί μου!!

Μπρίτ: Ντύλαν αυτό είναι φοβερό!!Φυσικά και θα έρθω!!Ψάχνω σπίτι εδώ και 1 χρόνο!!Μα δεν είναι ακριβό? :(

Ντύλαν:Το ξέρω είναι φοβερό  και όχι δεν είναι καθόλου αν κόψουμε τον μισθό στην μέση η θες να πληρώνω  μόνο εγώ?

Μπρίτ: Μα αυτό θα ήταν άδικο!!Θα πληρώνουμε και οι 2!!Πόσο είναι?

Ντύλαν: Είναι 100 ευρώ τον μήνα!50 εγώ και 50 εσύ!

Μπρίτ: OMG τόσο λίγο?

Ντύλαν: Ναι πακέταρε από τώρα γιατί μέχρι την Παρασκευή θα έχουμε φύγει!

Μπρίτ: Ωραία!

Ντύλαν: Πρέπει να κλείσω για να πακετάρω!!

Μπρίτ: Ωραία m2 (σε περίπτωση που δεν ξέρετε τη σημαίνει m2  σημαίνει me too)

_____________________________________

Γεια παιδιά κι άλλο παρτ αλλά μου φαίνεται ότι δεν σας αρέσει η ιστορία μου :'(

Who said it's wrong to fall in love with your best friend?Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt