Luku 1

28 1 2
                                    

"Mutta Pilvitähti! Sota ei ole välttämätöntä" Pähkinätuuli naukaisi päällikön pesässä. "Pähkinätuuli. Kerroin jo sinulle että sotaa ei voi enään välttää. Klaanien välit ovat kireät. Erityisesti Lehti- ja Usvaklaanin välit ovat hyvin kireällä. Tiedäthän että Lehtiklaani on varastanut riistaa klaanimme reviiriltä jo monesti?" hän kysyi ärtyneellä äänellä. "Kyllä tiedän Pilvitähti. Yritin vain kertoa että sota ei ole pakollista. Siltä voi vielä välttyä" Pähkinätuuli naukaisi pettyneenä siihen ettei hänen päällikkönsä kuunnellut häntä. Oliko sotaa enään mahdollista välttää? "En jaksa kinastella asiasta enempää. Olehyvä ja poistu" Pilvitähti keskeytti Pähkinätuulen ajatukset. Pähkinätuuli alkoi perääntymään ulos pesästä. "No miten meni? Onnistuitko puhumaan hänet ympäri?" Tomusulka kysyi kun Pähkinätuuli tuli hänen kohdalleen. "Hän sanoi että sota on välttämätön" Pähkinätuuli naukaisi apeana. "Hiirenpapanat! Ei lehtikadon aikana ole järkevää taistella. Ihan turhaa veren vuodatusta" Tomusulka naukaisi. "Kerroin juuri tuonkin hänelle mutta Pilvitähti vähät välittää. Hänen mielestä Lehtiklaani on mennyt liian pitkälle riistan varastamisessa. Seuraavan kerran kun he varastavat riistaa hän on päättänyt että taistelupartot saavat mennä hyökkäämään Lehtiklaanin kimppuun" Pähkinätuuli naukaisi kauhuissaan. "En haluaisi olla siinä partiossa" Tomusulka naukaisi inhoten. "En minäkään" Pähkinätuuli naukaisi apeana. "Loppujen lopuksi se on Pilvitähden päätös kuka lähtee taistelemaan" Tomusulka naukui lopulta, ja lähti kohti tuoresaaliskasaa.
Kiltti Tähtiklaani auta! En tiedä mitä tehdä! Pähkinätuuli lähetti pikaisen rukouksen Tähtiklaanille ja lähti sitten Tomusulan perään tuoresaaliskasalle.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 30, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Varjoisat PolutWhere stories live. Discover now