Disneyland Paris

4 0 2
                                    

» Doua parcuri tematice de distractii: Disneyland Park si Walt Disney Studios Park;

» Disney Village: cu magazine, restaurante, sali de cinema, animatie;

» 14 hoteluri:
- 7 hoteluri situate 'in parcuri': hoteluri tematice, aflate in proprietatea directa a Euro Disney; ele nu se afla efectiv in parcurile de distractii, ci in imediata apropiere a acestora; aceste hoteluri sunt: Disneyland 5*, New York 4*, Newport Bay Club 3*, Sequoia Lodge 3*, Santa Fe 2*, Cheyenne 2*, Davy Crockett Ranch.

- 7 hoteluri situate in afara parcurilor: hoteluri asociate (partenere), unele apartinand unor lanturi hoteliere; acestea sunt: Algonquin's Explorers 3*, Vienna International Dream Castle 4*, Vienna International Magic Circus 4*, Kyriad 3*, Radisson Blu 4*, Adagio Marne-la-Vallee Val d'Europe 3*, L'Elysee Val d'Europe 3*.

Cum ajungi la Disneyland Resort Paris?

» Din Paris: cu trenul RER; calatoria dureaza aproximativ 45 minute din centrul orasului.

» De la aeroportul Charles de Gaulle:
- VEA Shuttle: acest shuttle se poate lua de la terminalele E si F (unde ajung zborurile companiilor Tarom si Air France), sunt autocare inscriptionate cu 'VEA Navettes Disneyland Resort Paris', usor de recunoscut; biletele se achizitioneaza direct de la sofer; acest shuttle face legatura intre aeroport si Resort (opreste la intrarea in Resort, langa gara, precum si la hotelurile marca Disney – cu exceptia hotelului Davy Crockett); pentru orar si alte informatii, va rugam sa verificati http://vea-shuttle.co.uk sau www.vea.fr;

- cu trenul: liniile A si B ale RER-ului;

- cu trenul: linia directa de la aeroport catre Resort;

» Transfer privat.

Cum ajungi de la hoteluri la parcurile de distractii si Disney Village?

» De la hotelurile marca Disney:
- de la hotelul Disneyland: pe jos; hotelul se afla chiar la intrarea in Parcul Disneyland;

- de la hotelurile New York, Newport Bay si Sequoia Lodge: pe jos (10 minute de mers) sau cu shuttle-ul fiecarui hotel;

- de la hotelurile Cheyenne si Santa Fe: pe jos (20 minute de mers) sau cu shuttle-ul fiecarui hotel;

- de la hotelul Davy Crockett Ranch: cu taxi, masina inchiriata sau masina personala.

» De la hotelurile asociate: cu shuttle bus gratuit, care se ia din fata fiecarui hotel.

Beneficiile pe care le ofera hotelurile marca Disney

» Programul parcurilor de distractii: 10:00 – 19:00 (ora de inchidere difera in functie de sezon). Pentru cei cazati la hotelurile marca Disney, accesul se poate face incepand cu ora 8 am, prin programul Extra Magic Hours.

» Personajele Disney pot fi intalnite in hoteluri si cei care doresc au ocazia de a servi micul dejun in compania lor.

» Copiii de pana la 7 ani beneficiaza de gratuitate la cazare si intrari in parcuri daca sunt cazati in camera cu cel putin un adult, la oricare dintre cele 14 hoteluri.

» Personajele Disney pot fi intalnite in diverse locatii din parcurile de distractii.

Economisiti timp cu FASTPASS

Fastpass este un serviciu gratuit, care va permite un acces mult mai convenabil la majoritatea atractiilor din parcurile Disney, reducand timpul de asteptare la coada (in functie de disponibilitate). Puteti obtine doar cate un singur Fastpass odata. Un alt bilet se poate obine doar dupa ce biletul anterior a expirat sau a fost folosit. Acesta este valabil doar impreuna cu un bilet pentru parcuri valabil in aceeasi zi. Verificati hartile parcurilor la sosire pentru detalii privind atractiile pentru care se aplica acest serviciu.

» Disney Hotel Fastpass: cand va cazati la un hotel Disneyland, primiti 1 Fastpass suplimentar pe zi si pe persoana, cu acces direct la culoarul Fastpass al atractiei alese.

» Vip Fastpass: acces nelimitat la culoarul Fastpass pentru oaspetii Castle Club, Empire State Club si Disney Suite.

» Premium Fastpass: este un serviciu cu plata, care va ofera acces nelimitat la culoarele Fastpass; este in functie de disponibilitate si de datele de valabilitate. Acest serviciu se poate cumpara la receptia de la cele 7 hoteluri Disney si din parcurile Disney.

Bine de stiut!

» Formalitatile pentru check-in se efectueaza in general incepand cu ora 15, iar cele pentru check-out – pana la ora 11.

» Pentru bebelusi, in parcuri exista centre speciale de ingrijire a acestora (sunt punctate pe harti). In camere, se poate solicita patut.

» Pentru parintii care doresc sa experimenteze atractii care nu sunt accesibile pentru copii, exista serviciul Baby Switch

» La unele atractii, din motive de siguranta, exista restrictii de inaltime.

~ Dare to dream ~ [Îndrăznește să visezi]Where stories live. Discover now