Chcem sa ospravedlniť že tretíkrát už zverejňujem texting ale mala som nejaké problémy že bola vidno iba pólka kapitoly..:) príjemné čítanie. Snáď sa to už zverejní :D :/
Chat medzi Vami a Pretty_girl.
James Smith- A čo si čakala? Myslíš, že pre mňa to bolo jednoduché, keď si mi tu vypisovala, ako veľmi môjho brata miluješ a ja som bol vtedy do teba zamilovaný...
Pretty_girl- Ja neviem, čo ti mám odpísať. Som mimo. Mimo reality. Želám ti to s Bellou... Dúfam že ju teraz nevodíš za nos tak ako aj mňa, á že ju budeš naozaj milovať na celý život ako ževraj aj mňa a ešte predtým keď si ju miloval... a Ešte určite tie frajerky pred ňou... Želám vám aby vám to na ten druhý pokus vyšlo...
Používateľ Pretty_girl si vás blokol/a...
Chat medzi Vami a Jacob Smithom.
James Smith- Jac?
Jacob Smith- Čo chceš ?
James Smith - Myslíš si , že je správne , keď chodím s babou po druhý krát ?
Jacob Smith- Nie , lebo to ty robíš.
James Smith- Dik za podporu.
Jacob Smith- Máš začo aj nabudúce.
Chat medzi Vami a používateľom Ryan Colstnel.
James Smith- Čauko Ryan.
Ryan Colstnel- Ahoj. Ço je ?
James Smith- Ja len že. S Bellou znovu chodím.
Ryan Colstnel- A ? Čo ja s tým ?
James Smith- Čo si o tom myslíš ?
Ryan Colstnel- Že si nafukany "chlapček" čo si myslí že si môže každú baby dovoliť a Bella je len ďalšia obeť... A baba do zbierky. Však , s kým z našej triedy si ešte nechodil ? ... Ahaaa... Ann ! Chúďa. Tá radšej čumí do telefónu než by s tebou chodila. Ale nemal si na ňu niekedy zálusk ? No neklam , že nie ;)
James Smith- Ja za to nemôžem že som až taký pekný keď po mne ide každá baba a ja jej nechcem ublížiť.
Rayn Colstnel- Že nechceš ublížiť ? Tým že jej sľubuješ ako spolu zostarnete a potom ju surovo odhodíš k vode tak to jej hentak nechceš ublížiť. Do teraz si pamätám ako moja mladšia sestra Alice prišla za mnou že stebou chodí, ja som ju varoval že ju len využívaš ale ona ne. ,,On ma miluje!" Hej to som videl. O mesiac za mnou prišla, že ťa bozkávať sa s nejakou Bellou. Čiže Bellou Swanovou.
James Smith- Hej ? Ty máš len jednú babu a to Emily, ktorá ani nevie ako sa bozkávať. Musel som ju to naučiť!
Ryan Colstnel- Chođ už preč. Je mi z teba zle...
James Smith- Ok čauu ;)
Chat medzi Vami a Bell Swan.
James Smith- Belluš ?
Bell Swan- Aano ?
James Smith- Koľkatích chalanov si mala predomnou ?
Bell Swan- Teba , Ryana , Jacoba... a ešte tuším Marka. Ale s ním som bola len raz vonku. Čiže tak nejak.
James Smith- A teba vôbec neštve , že ja som chodil pomaly s polkou školy?
Bell Swan- Tak... Ja verím, že ma úprimne miluješ...:)
James Smith- Nemilujem...:'(
Použivateľ James Smith sa odhlásil/a.
***
Zlatička ja Vás milujem💞💞Momentálne to nemám moc ľahké, nie neprežívam ťažký rozchod po dlhoročnom vzťahu ani nič podobné... nechcem tu o tom radšej hovoriť. Som hrozne hrozne hroznoooo😁(super v tých šitných samsungových A3kách nemajú emoji hrozna😧) že už máme 6K+... je to veľké čislo hlavne na mňa :DDD
Takže texting očakávajte asi nabudúci týždeň... ak mebude vopred sa ospravedlňujem no asi na to nebude čas😕😭čo mi je uzž veĺmi ľúto :'(
FFF💋alias Natyyy:*
YOU ARE READING
TEXTING
Teen FictionPretty_girl-Ahoj James Smith- Kto si? Pretty_girl- Nevieš čítať? James Smith- Ako sa voláš? Pretty_girl- Pekne! STARTED: January 2016 FINISHED: XXX COVER BY: @Honey202 *Príbeh je pozastavený na dobu neurčitú. Prosím, nevypisujte mi, žr kedy bude ďal...