INFORMATOR

637 23 59
                                    

OKŁADKI NA ZAMÓWIENIE
Cześć! Lubię tworzyć okładki, do różnego rodzaju opowiadań na wattpadzie. Jak to się mówi nie ocenia się książki po okładce, ale pierwsze co to ona przykuwa naszą uwagę.

Jeżeli więc chcesz mieć efektowną okładkę, dzięki której przykujesz uwagę czytelników zapraszam do mnie.

1. Pierwszą i bezapelacyjnie najważniejszą rzeczą do stworzenia okładki jest tytuł. W tym punkcie prócz niego powinnaś/powinieneś dać mi znać czy czcionka ma być bardziej zawijana, czy prosta, chuda, czy gruba, inaczej zdasz się na mój los i moją wizję. :)

2. Drugim punktem jest podanie autora, raczej nie trzeba tutaj dłużej się rozpisywać.

3. W tym punkcie musisz podać wstępną fabułę książki, oprócz tego, podać jej gatunek i charakter. Znaczy to, czy jest raczej radosna, smutna, żebym nie dał czarnego tła do komedii, bo wtedy to będzie komedią. :D

4. Po czwarte, co ma się znajdować na okładce. Kolorystyka, może okładka w formie kolażu lub podobnie do jakiejś którą zrobiłem niżej. Tu musicie napisać całą waszą wizje. Bo jeżeli nie napiszecie nic, mój mózg niczego wam nie da i nie wymyśli niczego ciekawego!
Błagam, nie piszcie tylko kolorystyka jasna albo ciemna. Jesteście przecież autorami, wykażcie się !

Zgłoszenia przyjmuję tylko i wyłącznie w tym "informatorze" w komentarzu nigdzie więcej.

Robię okładki tylko tym książkom, które są już opublikowane (min 2 rozdziały)

Jeżeli dostaniesz okładkę bardzo bym się cieszył gdybyś oznaczyła mnie w opisie książki czy gdziekolwiek.
W końcu się starałem specjalnie dla ciebie.
A dzięki wam odkryją mnie nowe osoby.

Miłego dni i sukcesu w pisaniu 😊

Ps. Jeżeli chcecie zobaczyć moje wypociny by sprawdzić jak tworzę polecam w szczególności obejrzenie kilku najświeższych prac, ponieważ progres jaki zrobiłem uważam za coraz większy !!! :3

Okładki ✔️Where stories live. Discover now