1

35 2 3
                                    

Evden çıkmadan önce zeynepe haber vermeliyim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evden çıkmadan önce zeynepe haber vermeliyim.
- Zeynep ben ise gidiyorum
-tamam canım dikkat et
-tamam
Evden çıkarken ustumu sade giyindim
beyaz baskılı tişört,kot şort,beyaz superstar,sacimi ev topuzu yaptım kafamada bi güneş gözlüğü taktim,bide deri bir sırt çantası aldım nede olsa bir restorantta garsonluk yapiyorum.O yüzden sürekli orda rahat olmak için spor giyinmem gerekiyor.Orda çok sevdiğim Ayşen teyzem ve Faruk amcam var onlar benim olmayan annem ve babamlar anne ve babamı çok küçük yaşta kaybetmisim onları çok merak ediyor sadece elimde onlara dair bir fotoğraf var benim yeni dogudugum fotograf hastahanedeydik keşke yanımda olsalardı.Ama artık geri gelmecekelerine dair hicbir umudum yok artık ben buyudum o küçük asya yok.Bu düşüncelere dalarken restoranta kadar gelmsim yol fazla uzun olmadığı için bazen. Yürüyerek geç kalınca taksiyle gidiyorum.
-Gunaydin Ayşen teyzem
-Gunaydin yavrum nasılsın?
-iyiyim Ayşen teyzem ben çantamı birakiyim sonra önlüğü giyip ise basliyim
-tamam guzel kızım
şimdi cidden güzel kizdim esmer tenli kocaman yeşil gözlü fiziğinde oldukca süper 1.72 boy,50kilo ohhh yemede yaninda yat.Üfff asya yine ne saçmalıyorsun ya.
Çantamı dolabima atıp önlüğü giyip dışarı çıktım.sabah erken saatte burası genelde boş olur.o yüzden rahattim kendime birşeyler hazırlayıp yemeye başladım sabah kahvaltı yapmamistim.2 poğaça 2 bardak çayla kahvalitimi bitirdim.Simdi yeni yeni müşteriler geliyodu siparişleri almaya koyuldum teker teker hepsine verdim tabi yine tek başıma değildim çok sevdiğim arkadaşım poyrazda buradaydı onunla beraber her işin üstesinden gelmeye çalışıyoruz.Ben poyraza hep arkadaş gozluyel bakıyorum ama onun bana bakışı öyle değil o hep benle arasında özle şeyler olmasını istiyo ama ben kabul etmiyorum.Cunku aska ayiracak vaktim yok ve bu devirde gerçekten güzel seven yok!
Medyadaki:asya

İlk defa kitap yazıyorum genelde okuyucuyumdur arkadaşlarima birkaç hikayemi gosterdim onlarda yazmamı istediler bende bu isteklerini yerine getirdim.

Yesilhatun:ŞİLAN VURGUN

Mafya SevgiliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin