Bazen adını koyamadıgın acıların icinde bulursun kendini. Tum insanlar mutlu ,bir tek sen acilar icinde kıvranıyorsun gibi hissedersin.
En azindan acida olsa bazi bazı şeyleri hâlâ hissediyorsun.
Hissedemeyenler ne yapsın? Acıyı bile olsa hissedememek kötü. Yaşayan ölüden farkın kalmıyor. Bunu yaşadım. Yasattılar. Hayatımda bana acıyı tattıracagını düsündüğün en son kisiler bunu yaptılar. Doğru ya, zaten çok sevdiklerimiz en derin yaralar acar bizde.
Herkes kendi farkını kendi belirler bu hayatta. Kimsenin kimseden bir üstünlüğü, farkı yoktur. Dediğim gibi, insan kendi farkını kendisi belirlemek için yaşar. Bir erkeğin bir kadinin gözünde ki yeri stabildir. Aynidir.
EĞER O ERKEK, KADINA DİĞER ERKEKLERDEN DAHA FARKLI SEVECEĞİ HİSSİNİ O KADINA TATTIRIRSA, EN FARKLI ADAM KILAR KADININ GÖZÜNDE KENDİSİNİ.
Ben yasadigim her zorluğa karşı kol kanat germesini becerebildim mi bilmiyorum. Ve bir kadın sana"neden ben? " sorusunu soruyorsa, kendisinin diğer kadınlardan bir farkı olduğunu ona ispatlaman icindir.
Ki sen bunu basarabiliyorsan zaten tüm korkuları senin ona vereceğin en güzel cevapla ortadan kalkacak. Çünkü bir adam tarafından basit bir dille sevilmek istemez kadın.Sevdigi adamın kendisine bir şeyler katmasini, kendisine anlamlar yükleyerek sevmesini ister. Keske kal demeyle kalabilseydi gidenler. Seviyorum demekle sevebilselerdi. En güzel duygularin kendilerine ait olduklarını idrak edebilselerdi. Oysa yazık oluyor verilen her çabaya. Gittiği yerde bu değeri bulup bulamama endişesi.
EN GÜZEL ŞEYLER HEP BİTER.
EN GÜZEL HAYALLER HEP YARIM BIRAKILIR. EN GÜZEL KALPLER KIRILIR.Seni de en guzel ben sevebilirdim. Sen bu gerçeği yok ettin. Gidecegin yerde seni benim gibi severler zannettin.
EN GÜZEL DUYGULARI YOK ETTIN.
SEN GITTIN.
İÇİNDE BITTIN.
SEN GİTTİN, VE KÜSTÜ BU SEHIR İKLİM SARTLARINA. ....Artık Çok uzun Yazmayacagim. Çünkü yoruldum. Artık iki kelimeyi bir araya getirecek gücüm kalmadi belki de. Bu güçsüzlüğümden cok faydalandi insanlar ve hayat. Her gelen bir kelime götürdü benden. Cümle kuracak harf kalmadi kelime haznemde. Oysa giden yaninda beni de götürseydi, ona dünyanın en guzel cumlelerini kurabilirdim. Bir calar saat gibi kalbim hep ona kurardim, kalbimi hep o calardi. İnsan bildiği seyleri unutuyor malum .Bir gülüş, hafizana kazinmisken o gulusun icinde icinde yabanci birisi oluyorsun. Kendimle alakali sunlari soyleye bilirim. Sanırım duygularımı ön plana atmayalı bayağı oldu. Unuttugum, yarim bıraktığım şeyler var. Evet, bu benim bencilliğimden kaynaklanıyor. Aslında bende bencil oldugumun yeni farkina vardim.
Onun gülüşü afizama kazandığından anladim bencil olmam gerektigini. Kendimce kurallar belirledim. Sacma sapan bir ruh halinde olduğum icin onun içimdeki yerini mantiksal olarak anlatabilmem mantikli degil. Ama bazen ask mantık icermiyor. Bu yüzden yapılıyor mantık evlilikleri. Yani özetlemek gerekirse bazı seylerin değiştiğine sahitlik yapıyor ömrümüz. Olur boyle arada. Cok olur hatta. Ben bile bazen soyleyebileceklerimi unutabiliyorum.SENİN KALBİN NOT MY STYLE.
Söylemek istediklerim, düşündüklerim daha önemlisi hislerim benim yerime söylendiği zaman huzurlu ve mutlu hissediyorum kemdimi.
Bir sey yapmanın geregi yok psikolojisi. Bir sey söylemem gerek yok düşüncesi. Duygularımızı farklı kılmaya gerek yok. Hepimizin kalbi aynı modeliyle atmakta. Hepimizin duyguları birbirimizinkiyle aynı. Izlediğimiz filim ayni. Sadece farklı koltuklarda oturuyoruz. Kalbimizi acsak hepimizin göreceği manzara aynı. Kırıklar, yarim bırakılan beklentiler, vs.FARKLI BARDAKLARIN İÇİNDE İÇİLMEYİ BEKLEYEN SU GIBIYIZ HEMEN HEMEN TEK FARKIMIZ BU..
Bizi sahiplenen bardağın rengi, şekli bile ayni. Ve birimiz, digerinden gittiğinde aslında kendimizden gidiyoruz. Buna sebebiyet beren sey ne olursa oldun. Bir insanin gidisine sebebiyet veren, gidisine sessiz kalmak yeterince anormal.
Ne acı ki acı yaşamın bile kendi içinde boyutları var. Çünkü bu acıdan sadece sen sorumlu degilsin. Bir zamanlar ortak olduğunuz bazı duygulardan seni bu aciya iten insanida unutmuyorsun. Bu yuzden çekeceğin acının bile baskasinin tarafından boyutlandirip önüne koyulacagini unutma.
Bu nasıl Dünya kardeşim?
Acı çekerken bile özgür olamıyoruz.SEN BANA İLİKLERİME KADAR AÇIYI BANA HISSETTIRENDİN, BEN SENİ NASIL UNUTABİLİRDİM?????
Onunla olmasıysa başka hic kimseyle olmaz heralde..........:((