Çok Beğendiklerim

109 11 35
                                    

Evet arkadaşlar, söz verdiğim gibi yaptım ve oylarınız verilip kapaklarınız yapıldı.

Şimdi gel gelelim benim çok beğenip favorim haline gelen hikayelere.

Birinci olarak, black_redxd nin Son Çare Arkadaşım ve Siyah Amber hikayesi.

Son Çare Arkadaşım kesinlikle harika bir kurgu. Wattpad üzerinde görmediğimiz bir kurguyu işliyor ve anlatımı da gayet hoş üstelik akıcı.

Siyah Amberde çok fazla bölüm yok ancak anlatımı hoşuma gitti. Bu yüzden kütüphanemde favorim olarak yeni bölümü bekliyor.

externalsound un Buradayım hikayesi. Gizem/Gerilim birincisi olmuştu ve bence hak ediyor. Evet, çok ahım şahım bir hikaye değil ancak akıcı ve hoş bir anlatımı var.

Bu hikayeye de yeni bölümü bekliyorum sabırsızlıkla.

pisagorunyildizi nın Serkeş hikayesi. Yazar için oldukça ağır bir hikaye olduğunu düşünüyorum. Yazarken zorlanıyordur kesinlikle. Ağır bir anlatımı var ancak betimlemeleri olsun kurgusu olsun çok güzel bir hikaye.

Bu da kütüphanemde favorim olarak yeni bölümü bekliyor.

-SigaraninDumani nın Bir Dal Sigara Kadar Güzel hikayesi. Çok açıklamaya gerek yok, Karan benim favorim. Bu arada Deniz'e de sinir oldum, ya arkadaş sen eski sevgilini nasıl arkadaşın olarak görmeyi göze alabilirsin? Ama aferin Mine'ye, kabul etmedi arkadaş olmayı. 😄

Her neyse, bu hikayeyi de çok beğendim ve yeni bölümü bekliyorum.

Tobleronik in Şişmanus hikayesi. 50 kiloluk birisi olarak böyle hikayeyi favorim olarak görmek ironik sanırım 😄😄 Ama mizah olarak çok hoşuma gitti ve bu da favorim.

byn_nur un Bomboş adlı hikayesi. Okuduğum hikayeler arasındaki eğlenceli ve zevkli bir hikayeydi. Bölümleri ne zaman okudum ve ne zaman bitirdim inanın bilmiyorum, o kadar akıcı. Abartıyorsun diyebilirsiniz ama gerçekten öyle. Bir Canan Tan hikayesi kadar zevk aldım okurken.

Hey, bu da favorim tamam mı! 👍

Ve gel gelelim kazananlar arasında olmayan ama yine de beğendiklerim.

yazaray ın Müziksiz Dans hikayesi. Aslında eleştirmen olarak bakıldığında çok saçma gelebilir ama sürükleyici bir hikaye. Yazara not; Son bölümü heyecanlı yerde bitirdin yeni bölümü erken atmak sana şart oldu! 😄

Yarışmayı kazanmanı çok isterdim ancak o kategoriyi ben değerlendirmiyordum ve kontrol etme şansım olmamıştı. Her neyse, bu hikaye favorilerim arasında.

İkincisi ise Elis-BSP nin Son Güz hikayesi. Hikaye çok hoşuma gitti ve hala okumaktayım. Bence bu şekilde devam etmelisin. Favorim olarak hikayemde ve yeni bölümü bekliyorum.

Hepinizin hikayeleri ayrı güzeldi ancak benim favorilerim arasında bunlar var. İnşallah hepiniz bir gün keşfedilirsiniz ve 50 kilo 168 boyunda Elif adında bize yarışma yapan arkadaşımız vardı dersiniz! 😄😄 Hepinizin başarılarının devamını dilerim, saygı ve sevgilerimle.

Wattpad Keşfedilmemişler Yarışması #invisus2016 -2. Sezon Açıldı- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin