Enda en kjedelig dag tenker jeg da jeg er på tur hjem fra skolen. Jeg holder på og sovne på bussen, men så stopper den og jeg hopper av. Jeg sier hade til Caroline og Mille. Jeg går ned bakken og så kjenner jeg at det er noen bak meg jeg snur meg fort, men det er ingen der. Også høre jeg noen lyder bak meg jeg snur meg igjen det er en jente der, jeg har aldri sett henne før. Hun er blond og har brune øyne, hun er kjempe lang . Jeg snur meg igjen og går hjem. Endelig hjemme sier jeg stille får meg selv. Jeg låser opp døra, og legger meg på sofaen, og sovner. Jeg våkner brått av at det ringer på klokka, set er mamma og Simon(broren min). Vi spiser middag så går jeg på rommet og gjør lekser, mens jeg tenker på hun jenta jeg møtte, hvorfor gikk hun samme vei som meg?? Mamma kommer inn på rommet og sier " det begynner og bli sent, du får legge seg". OK svarer jeg. Jeg legger meg i senga og sovner.
Jeg våkner og ser på klokka "å nei jeg har forsovet meg" jeg hopper inn i noen klær vekker mamma og sier at hun må kjøre meg. Hun spretter opp av senga og kjører meg og Simon. Jeg går rolig inn i klasserommet og setter meg på plassen min. Læreren sier at vi får en ny elev i dag. Det er en jente, det er hun jenta som jeg så i går. Hun heter Cammila, hun kommer fra Buskerud. Hun setter seg vedsiden av meg. Læreren sier at vi kan gå ut. Alle stiller seg rundt Cammila og spør spørsmål, unntatt jeg, Mille og Caroline. Celine spør om henne kan være med Cammila hjem etter skolen, og Cammila sier ja. Celine er liksom Divaen i klassa. Så ringer klokka og vi drar hjem. Neste dag er ikke Celine på skolen, læreren sier at hun ble knivstukket. Stine begynner og gråt, Stine var bestevennen til Celine. Vi drar hjem fra skolen litt tidligere i dag. Og jeg legger meg bare på sofaen og tenker at Celine er DØD. Mamma kommer også tiligere hjem i dag, hun sier at skolen ringte hjem til alle familiene og sa det.
Neste skole dag så kommer politet inn i klasserommet og stiller seg rundt pulten til Cammila. De sier at Cammila egentlig er 21 år og at det er henne som drepte Celine. De drar til politi stasjonen og setter Cammila i fengsel. Vi får fri resten av dagen og vi går og trøster Stine.