''The beginning''

42 3 4
                                    


  Συνεχισα ανετος το πρωινο μου και οταν χτυπησε το κουδουνι πηγαμε στην ταξη..αλλα μολης μπηκα και με ειδαν τα παιδια αρχισαν να γελανε ...

-Μανο γιατι γελανε αυτοι ρε;

-Αχαχ..εμ..κοιτα!ειπε και εδειξε την μπλουζα μου..

-Θα την σκοτωσω!!Μου ειχε κολλησει ενα χαρτακι  στην μπλουζα χωρις να το καταλαβω..και ξερω και ποτε..πριν οταν μας χερετησε και με πλησιασε..το χαρτακι λοιπον εγραφε...''ΕΙΜΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ ΚΑΙ Μ'ΑΡΕΣΕΙ!!''

-Αχαχα ρεζυλι εγινες!μου ειπε ο μανος γελοντας!

-Σκασε ρε μαλακα!ειπα και του εριξα μια στον σβερκο!

-Ελα ρε τι βαρας;;Εγω σου φταιω που αυτη χαχα σε εκανε ρεζιλι σε οσους σε ειδαν;

-Καλα θα την κανονησω και αυτη!

Εκεινη την στιγμη μπηκε μεσα η Οικονομοπουλου η μαθηματικος!Με πλησιασε και μου εδιξε αλλο ενα χαρτακι!

-Μαλιστα..καλα ξεκινησαμε..λοιπον Αλεξ..κανονισε ειναι η πρωτη μερα σημερα δεν θες να ξεκινησω απο σημερα με το ''βγες εξω''!!Και αν ξανα δω καμια τελεια βλακεια ξερεις εσυ..επιπλεον εργασιες για την επομενη μερα!Τσαλακωσε το χαρτακι που ειχε στα χερια της και μου το πεταξε στο θρανιο..το ανοιξα και ειδα μια γελοια φατσα ζωγραφισμενη και εγραφε το ονομα της καθηγητριας!!

-Κυρια δεν το εκανα εγω αυτο!!

-Αλεξ σταματα σε παρακαλω!Θα τα πουμε στο διαλειμμα αφου επιμενεις!

-Πο την ηληθια!!

-Για ποια λες;με ρωτησε ο Μανος

-Και για τις δυο!Κοιταξα νευριασμενος την Κριστι και εντελως ''τυχεα''με κοιταξε και αυτη,αλλα αυτη με κοιταξ με ενα χαμογελο που μου ερχοταν να πνιξω!

Πριν ξεκινησουμε το μαθημα η καθηγητρια μας ζητησε να συστηθουμε για να γνωρισει και τα καινουρια παιδια!Εκει που ειχε πιασει κουβεντα με τα παιδια εγραψα στην Κριστι σε ενα μικρο χαρτακι ''αυτο δεν θα περασει ετσι!''το τσαλακωσα καλα καλα το εκανα σαν ψυχουλο και της το εριξα στο κεφαλι..το ενιωσε και με κοιταξε,μετα το ανοιξε και ξαναγελασε το γυρισε αναποδα και μου το εριξε με τον ιδιο τροπο μονο που εμενα μου ηρθε στο ματι!Το ανοιξα και ελεγε''αυτο ακριβως λεω και εγω!''

Αααα δεν θα τα παμε καλα φετος!!


Σορρυ για τα ορθογραφικα και τα κεφαλαια που ειναι μικρα αλλα απο το να μην γραφω και καθολου...:p



"Think Big"Where stories live. Discover now