*BULUT GÜLCE*
*BANA ACİL KİTAP KAPAĞI YAPABİLEN OKURLAR LAZIM. KENDİNE GÜVENEN OKURLAR BANA MESAJ ATABİLİRLERMİ ?*
burcumun 1 numaralı özelliği;
Ağzından aniden çıkan kelime karşısında bazen pişmanlık duyar ...Az önce bir kaşık inciri berbat etmiştim.
"Ya Toprak Dursana !"
Toprak benim en yakın arkadaşımdı.
Tam 4 yaşımızdan beri tanışıyorduk. Kapı komşumuzdu.
Mahalledeki erkekleri hep beraber dövmüşüzdür. Sırdaşım, Korku fliminde arkasına saklandığım pofuduk yastığımdı.
Uzun boylu , zayıf, kızıl saçlı , Kıvrımlarına hakim olan , kahverenginin En koyu fakat tatliş tonu bir göze sahipti ve esmer tenliydi.
Saçları poposunun üstünde son buluyordu.
En sevdiği renk sarıdır. Futbol oynamayı en az ben kadar sever. Ve meteye saf aşık bir kızdır daha doğrusu saf aşık olan bir kızdı."Toprak durrr ! "
Az önce okulun bodrum katındaki resim sınıfına inerken bodrum katındaki boş sınıflardan birinde inleme sesi duydum.
Ne oluyor ayağına korkarak anahtar deliğinden baktım ve metenin kızın boynunu ardında dudaklarını emerken gördüm.
Bunu söyleyip söylememe arasında kalırken söylememeye karar verdim ve sınıfa ilerledim.
Resim sınıfında işimi hallettikten sonra geri kendi sınıfımıza geldim fakat Toprak yoktu.Kızlar Ağlayarak lavaboya gittiğini söyledi. Koşar adım lavaboya gittim.
Ne olduğunu sorduğumda metenin onu terk ettiğini Söyledi ve bende moral vermek adına gördüğüm olayı anlattım.
Ve sonrası...
Toprak büyük bir hışımla onları basar çöpten aldığı soda şişesini metenin başında kırar ve yanındaki yellozun kafasını tahta fakat içi boş olan kapıya çarparak yaralar ardındanda çöp kovasını metenin suratına atar.
Eline aldığı makasla o yellozun saçından bir tutam keser.Bana öyle bakmayın aşk bu seven kadın siker atar...
Ardından okuldan atıldık.
"Toprak dursana !"
Koşar adım yanına gittim ve kolundan tuttum.
"Bak Herşey için çok üzgünüm ! Belki başta söylemeliydim Fakat... Ne bileyim... Seviyordun... Kıyamadım..."
" O piç için gözyaşı döktüğüme değdimi ? Değmedi. Orda beni sakinleştirmek yerine kafasına iki tane patlatsaydın !"
"Okuldan atıldık ! 3 oldu ? 4 de kerhane yolları selamlar bizi !"
"Herneyse ben sana kızgın değilim. O yellozu dövmem lazım!"
"Boşver o yellozu.Yeni okul bulalım ! Taş çocukların dolu olduğu. "Sinsi bir gülüş attıktan sonra bana döndü.
"Bak ya ! Kankasını nelerle mutlu edeceğini biliyor "
*****
"Koğuş kalk !"
"Emirhan sonra!"
"Kalk anneme herşeyi anlatırım!"Gözlerimi irice açıp mal gibi sırıtan kardeşime baktım
"Ağzına sıçmamı istiyorsan söyle !"
"Anne Bulut küfür ediyor !"
*Emirhan Bulut Üstünüzü giyip yemeğe gelmezseniz oturur yerim !*Derinden bir of çektim ve yataktan kalktım.
Banyoya ilerledim. Elimi yüzümü yıkarken kapı pervazına yaslanmış bana mal mal bakan kardeşime tip tip bakmaya başladım"Ne istiyorsun ?"
"Sence ?"
"Paramı sıçıyorum ben ?"
"Evet !"Elimi yüzümü kuruladım ve odama geri girdim. Elimle biricik (!) kardeşimi durdurup kapıyı üzerine kitledim ve zulalarımı sakladığım yerden 20 tl çıkardım.
"Al"
"Bu ne be ? "
"Azla yetinmeyi bilmeyen çoğu bulamaz !"
"Anneee !"
"Emirhan ! Anneme gider ben okuldan atıldım derim! Ardındanda anneme 'paraların acaba neden yok oluyor ' derim"
"Kalleş"
"Anne Emirhan bana Hakaret ediyor!"
"Anne çünkü Bulut hak ediyor!"
"Bana bak kardeş falan demem kafa atarım"
"Hadi atsana !"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANIMDA KAL
Teen FictionBulut ve Toprak... Kardeşliklerini Ölümün bile ayıramayacağına inan iki genç kız. Ve önlerinde hayallerini bile kuramayacağı kadar güzel bir aşk hikayesi... Herşey Toprağın körkütük aşık olduğu Mete'nin Toprağı aldatmasıyla başlar. Okuldan atılan i...