1 dalis

41 4 2
                                    

"Mano mintys staiga nuėjo pasivaiksčioti ir negrįš dar matyt ilgai, ilgai...". Parašiau aš savo mintis į užrašų knygute ir pakilau nuo prekystalio, nes staiga mažas varpelis sudilindžiavo pranešdamas apie naują pirkėją. Jis buvo labai neįprastas. Nors tokių žmonių filmų nuomoje sutiksi pakankamai dažnai, bet šį vaikiną matau tikrai pirmą kartą. Jis matėsi buvo nevietinis, nes po parduotuvę klaidžiojo pakankamai ilgai ir devėjo firminius drabužius, nes šitame mažame miestelyje normalios drabužių parduotuvės nerasi. Vaikinas turėjo sniego baltumo plaukus ir daug taturuočių. Jam nerūpėjo kitų nuomonė, turbūt todėl nuo jo dvelkė atšiaurumu ir šaltumu aplinkiniams. Staiga jis priėjo prie prekystalio ir padėjo tris filmus. Jo pasirinkimas mane pakankamai nustebino. Tai buvo animacinis, romantinis ir veiksmo. Ei, jis pasiėmė mano mėgstamiausią filmą.
- Bus 15 dolerių.
Jis padėjo monetas ir kol laukė grąžos jam staiga paskambino. Greitai sugraibiau jam kelias monetas ir padėjau jam ant lėkštelės. Jis net neatsisveikino. Nors ko aš iš jo tikėjausi. Nenoriai atsidusau ir ruošiausi uždaryti parduotuvę, kol nepastebėjau, kad jis paliko savo piniginę. Prisipažinsiu smalsumas mane nugalėjo ir aš ją atidariau. Joje buvo asmens kortelė. Jo vardas Kwon Ji-yong. Man patinka. Beje mano vardas Jung Yeji. Man pačiai jis gan keistas, bet kai gyveni su juo dvidešimt metų tai ir pripranti. Jau ruošiausi išeiti iš parduotuvės, bet mane sustabdė balsas.
- Labas, Yeji,- pasisveikino ir užsirūkė vaikinas.
- Labas ir tau Kwon Ji-yong ,- pakankamai atžagariai atsakiau aš. Net pati nustebau, kad taip moku.
- Tai vis dėl to radai mano piniginę.
- Kaip matai.
- Tai gal atiduosi ar man reiks maldauti???
- Būtų neblogai, kad maldautum... - po šių mano žodžių jis nejuokais supyko. Upsss pažadinau liūtuką.
- Ei, panelyte, žiūrėk su kuo kalbi!!!
- Ir su kuo gi???
- Nesvarbu, tiesiog atiduok ją man ir viskas.
Aš ištiesiau jam savo ranką ir jis nieko nelaukęs pagriebė piniginę iš manęs. Ir tada staigiai pradingo tamsoje. " Ei, panelyte, žiūrėk su kuo kalbi" pamėgdžiojau vaikiną aš... Kas jis man tėvas??? Pasakiau mintyse ir prunkštelėjau. Oi tikras cirkas. Aš jau buvau įsivaizdavusi kaip jis manęs maldauja. Ne, juokauju šiaip ar taip būčiau jam atidavusi. O kas man būtų belikę.
Pakankamai greitai parsiradau namo, nes mano butas nebuvo toli nuo darbo. O tai turėjo privalumų. Pakankamai daug, kad jais visais turbūt nepasinaudočiau. Atrakinau duris ir uždegiau kambaryje šviesą. Nieko nelaukusi atsisėdau ant sofos ir įsijungiau televizorių. Praskanavusi kanalus juose nieko gero neradau. Trenkusi pultelį ant fotelio, nušliaužiau į savo kambarį ir nukritau ant lovos. Po kelių minučių jau sėkmingai buvau panirusi į sapnų karalystę.
############################
Sveiki, čia vėl aš su savo dar viena nesąmone. Kuri į galvą atėjo vakar vakare... Manau ji neturėtų būti ilga, bet čia dar pamatysim. Kaip man susišvies. Sėkmingai praleiskit paskutinį vasaros mėnesį.
XO JamsIsMyHope.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 28, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

GD GirlWhere stories live. Discover now