Harry James Potter

237 18 43
                                    

*31 Temmuz 1980
*St.Mungo;

*Genel Anlatım*

St.Mungo'nu koridorlarında, doğum yapan kadının çığlıkları yankılanıyordu.Doğum çok uzun sürmüştü.Gereğinden fazla uzun.Ama en sonunda,kadın'ın çığlıklarına karşılık olarak,bir ağlama sesi duyuldu.Koridorda ki iki adamda rahat bir nefes verdiler.

İçeride ise genç kadın minik oğlu kucağında,kafasını yanlarında duran kocasına yaslamış sessiz sessiz ağlıyordu.Mutluluktan.
"Oğlun sana çok benziyor Potter."
"Gözleri hariç.Onlarda senin gözlerin Evan-Potter."
"Hala mı?Bana Potter demeye bir türlü alışadın James."
"İnanamıyorum.Hala inanamıyorum.Dünyanın iki harikası yanımda.Ve ikiside benim,sadece benim.",dedi genç adam.Gözlerini karısı ve oğlu arasında gezdirerek konuşuyordu.
"Peki dünya'nın iki harikasından birini kucağına almak ister misin?"
"Ben ikisini de kucağıma almak isterim."
Bilirsiniz,James Potter birşey derse,onu kesinlikle yapardı. Eh,tabiki bunu da yaptı. Hasta yatağında,kucağında minik Harry ile yatan Lily'i kucağına aldı. Ve evet şimdi ikisi de kucağındaydı. O şekilde dışarı çıktı.Eh, onları gören Sirius ve Remus'un ağızları O şeklini almıştı.

"James. Dikkatlı ol! Lils daha yeni doğum yaptı. "
Remus,Lily için endişelenmiş,çılgın arkadaşı James'i yani Çatalağ'ı uyarmıştı.

''O.o Harry mi?Benim vaftiz oğlum olan hani?''

Sirius gözlerini vaftiz oğluna dikmiş bir şekilde sordu.

''Evet.Tanıştırayım Harry James Potter.Benim oğlum.Babasının oğlu.''

Lily çoktan James'in kucağından inmiş,Remus'un yanındaki koltuğa oturmuştu.Şimdi ikisi de kucağında Harry ile duran James ve Sirius'un konuşmalarını gülerek dinliyorlardı.

''O senin oğlunsa benim de vaftiz oğlum Potter!''

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

*31 Temmuz

*Günümüz

*Potterlar'ın Evi;

*Genel Anlatım*

O sabah Harry James Potter herşeyden habersiz rahat yatağında mışıl mışıl uyuyordu.Kovuk'ta olanlardan habersiz sessiz sakin yatıyordu.Belki de uyansa evde tek başına olduğunu fark ederdi.Ancak uyanmamıştı.Koca bir haftanın yoğun günleri üzerine birde karısının gizlice ona içirdiği uyku iksiri birleştiğinde Harry için çok rahat bir pazar günü olmuştu.Pazar gününü uyuyarak yarılamıştı Harry Potter.Doğum gününü unutmuştu bile.Eh,ama tabiki sadece Harry unutmuştu.

Harry böyle rahat rahat uyumasına devam ederken Ginny,James,Albus ve Lily kovukta ki işlerini bitirmiş eve dönmüşlerdi.

''Babam sizce de çok fazla uyumadı mı?''

James babasının bu kadar çok uyumasına şaşırarak kardeşlerine ve annesine sordu.

''Belki anneniz babanızın uyuması için küçük bir yaramazlık yapmış olabilir''

''Ginny Potter yine iş başında!''

Albus ilk önce annesine şaşırmış ama sonrasında onun Ginevra Molly Weasley Potter olduğu aklına gelince bunun normal olduğunu düşünmüştü.Lily ise zekasını hem büyükanne Lily hem de annesi Ginny den aldığından annesinin babasına uyku iksiri verdiğini hemen anlamıştı.Ve gülmeye başladı.

''Anne sana inanamıyorum.Gerçekten babam daha çok uyusun diye ona uyku iksiri mi verdin?''

Lily cümlesinin sonlarına doğru kahkaha atmaya başlamıştı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 08, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Harry James PotterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin