-De ce ajungem sa punem suflet pe unele persoane care nu dau nici doua vorbe pe noi?
-De ce ajungem sa creăm prieteni cu persoane care se cred "dive" sau "baștani" doar pentru a ne îmbunătăți imaginea noastră, față de ceilalți?
-De ce credem că, printr-un prieten putem crea o imagine superioară față de ceilalți?
-De ce credem ca o haină de firmă (Gucci, Zara...) ne poate îmbunătăți imaginea?
Nu dragilor! Nu o haină ne caracterizează pe noi, nici mașina pe care o conducem sau bani din portofel, ci vocabularul pe care fiecare dintre noi îl folosim când vorbim, educația pe care părinți noștri au depus nu sute, ci mi de eforturi pentru a ne putea da o educație bună. Mulți dintre cei în vârstă folosesc expresia de cei "7 ani de acasă"!
Educație, imagine, vocabular, prieteni sunt doar cuvinte, fiecare cu semnificația lor! Asta nu înseamnă că un om trebuie judecat după cum se îmbracă, după cum vorbește, sau sa tragem o concluzie asupra unui adolescent prin gașca cu care iese și se distrează.
Un om, trebuie judecat după faptele pe care le face!
De ce numim "criminal" acea persoană care ucide? Sau de ce numim grădinar acel om care știe sa îngrijească o grădină? Pentrucă fiecare om, primește o denumire după faptele sale!
"un adolescent locuia într-o vila, în cea mai mare vila din acel oraș. Avea 4 mașini, haine de ultima modă, avea tot ce își dorea. Având 20 de ani, decise sa își facă și el o relație. Găsi o fată de 19 ani, se cunoscuseră mai bine, și au ajuns la 2 ani de relație. Ea, fericită că prietenul ei era înstărit, locuind în vilă, se plimbau zi de zi cu o mașină diferita, începu sa se dea mare față de prietenele sale. Într-o zi, băiatul, decise sa ii spună adevărul prietenei sale! Și începu sa spună că: vila respectivă în care el locuiește, în realitate nu este a părinților lui și nici măcar al lui, ci el muncește pentru stăpânul casei, el fiind "taximetristul vilei", părinți lui nu erau stăpâni, mama lui era bucătăreasa vilei, iar tatăl lui era grădinar. Fata, când auzi povestea, decise sa îl părăsească. Ea dorea pe cineva care sa o întrețină, să o plimbe în locuri minunate unde doar cei înstăriți își permit să meargă. Prietenele sale începuseră să râdă de ea, și tot încercau sa îi spună ca dragostea nu se bazează pe starea financiară sau materială, dragostea se bazează pe fidelitate, sinceritate, și mai presus de toate se bazează pe iubire! "
Prin asta fiind spuse, nu haina te face om! Ci sinceritatea pe care o ai, educația și bunătatea pe care o de-ți te poate face, cel mai fericit om de pe pământ!
Credeți oare că, un om se poate schimba de pe o zi pe alta? Ca își poate schimba comportamentul și felul de gândire?
...........................................................
CITEȘTI
Dezamăgiri
RandomDe ce ajungem sa punem suflet pe persoane care în trei pași și două mișcări ne înlocuiesc oricând?