Kiralık Ask 2. sezon 3.bölüm

1K 24 1
                                    

Aradan bir saat geçmiştir defne başına darbe almıştır ömer in yaraları kötü gibi durmuyodur. Ömer yavaş yavaş kendine gelmiye başlamıştır ve ömer kendine gelir.
Ömer -Defne iyi misin defne aç gözlerini
Defne ömer e cevap vermiyor dur. Cunki defne nin durumu çok ağırdır.
Ömer hemen ambulansı atar ve kısa bir süre içerisinde ambulans gelir. Defne yi sedye ye alırlar .
Ömer - Defne ne olur aç gözlerini
Bir süre geçtikten sonra hastaneye gelirler. Ömer hemen nihan , iso , serdar , sinan ve necmiyi arar.
Herkes koştura kostura hastaneye gider. Türkan orta baygınlık geçirir. Herkes defne uyansın sağ salim ameliyattan çıksın diye duva ediyor ve agliyor lardir.
Ömer - Uyan hadi benim tatlı defnem
Bir süre geçtikten sonra defne yi ameliyat tam çıkarırlar.
Ömer - Defne nin durumu nasıl
Doktor-Defne hanım çok büyük hasarlar almış kendinizi her ihtimale karşı hazırlayın.
Türkan necmi serdar yasemin nihan iso neriman sinan kısacası herkes çok üzgündü . Ama en çok ömer . Ömer in aklına şöyle bir şey gelir ve nihan a söyler .
Ömer- Nihan Defne nin durumu kötü ilayda yi getirsek belki annesine destek olur ve defne onun için hayata tutunur.
Nihan-Getirelimde ilayda bir tek benimle gelir başkasıyla bir yere gitmez .
Ömer- Sen getirsen şükrü seni götürüp getirir
Nihan - Peki tamam
Şükrü nihan o manisa ya götürür ve nihan ilayda yi aldikan sonra ıstanbul a gelirler .Defne yoğun bakımda y atiyordur. Ömer nihan o ve ilayda yi karşılamaya kapının önüne gider.
Ömer - Bu benim kızım mi ne kadar güzel ve tatlı.
Ömer kızını kucağına alır ve kokusunu içine çeker ve yukarı çıkar
Herkes bu küçük kızı merak ediyordur.
Sedar ve iso - ilayda nin ne işi var bursa
Ömer - Ben herşeyi biliyorum
Serdar ve Iso nihan a doğru bakarlar ve sorarlar
Serdar- Sen mi söyledin nihan
Nihan çekinerek
Nihan - Evet der
Türkan - Neoluyor bizeden anlatın
yasemin koray neriman necmi sinan turkan merakli gozlerle onlara bakiyordular.
Ömer nihan serdar ve iso olan biteni anlatır ve herrkesin agizi açık kalır.
Türkan - şimdi bu kız çocuğu benim torunum mu
Serdar - Evet anane ilayda senin torunun Neriman hanım necmi bey sizin yiyeniniz
Yasemin ve sinan sizinde yiyeniniz
Koray bey sizinde yiyeniniz
Ömer sende ilayda nin babasisin defnede annesi herkes çok sevinir
Doktor - Defne hanımın durum aynı bir değişiklik yok
Ömer - Biz girebilirmiyiz
Doktor - Sadece 5 dakika
Ömer kucağına kızını alarak yoğun bakım odasına girer ve defne nin elini tutumaya başlar . Ilayda da annesinin elini tutuyordur
Ömer - Hadi defnem ac gözlerini bak biz geldik ne olur ac gözlerini bak biz burdayız
Ömer ve ilayda defne nin elini tutumaya devam ediyorlardir 2 3 dakika geçmiştir ve defne tepki vermeye başlamıştır . Hemen doktor içeri girer ve defne ye müdahele etmeye başlamıştır . Defne gözlerini yavaş yavaş açmaya başlamıştır .
Herkes yoğun bakımın önünde bekliyordur. Doktor çıkar ve şöyle der.
Ömer - Defne nasıl iyi mi ne olur iyi diyin
Doktor - Defne hanım iyi ve gözlerini açtı sabah hepiniz görebilirsiniz.
Herkes çok sevinir ve tek tek herkes ilayda yi kucağına alır severler aynı annesine benziyor derler . Bir süre sonra sabah olur ve herkes defne nin odasında defne nin gözlerini açmasını bekliyorlardir. Ve defne gözlerini acar .
Ömer - Defne iyi misin seni çok özledik
Defne - Ben iyim ama bana ne oldu
Ömer - Ufak bir kaza geçirdik ama herşey geçti
Defne - Kızım annecim birtanem sen ne yapıyorsun burda anneni görmeye mi geldin.
Türkan - Sen bir iyiler torunumu bizden saklamani gostericem
Defne - Ama
Herkes neden soylemedin cesine defneye bakar.
Defne - Ama bana yazık
1 hafata sonra defne hastaneden taburcu olur.



Kiralık Aşk 2. Sezon 3. Bölüm Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin