Derin'den
"Bişey ötüyo off biri sustursun şunu!Güzelim uykum kaçıyor."diye yatağımda döndüm.Bugün okul olduğu gerçeği sonradan aklıma dank ediyor.Aniden kalkıp alarmı susturdum.Tam tuvalete gidecekken yere çakıldım.Mükemmel yatıyorsun Derin!Nasıl çarşafı bu kadar dolayabilirdin!
Yüzümü yıkayıp ,Okul kıyafetlerimi giydikten sonra aşağıya indim.
"Babişkoların en bi kralı ve Annişkoların en bi kraliçesi günaydın!"deyip masadaki yerimi aldım.
"Günaydın meleğim.. bugün seni ben okula bırakmak istiyorum Kerem bugün izinli."
"Olur babiş."
"Bebeğim ben seni bırakamıycam benim çok önemli bir toplantım var.Bu seferlik üzgünüm."dedi annem.
"Yapmayın ama kendimi ilkokul birinci sınıfa başlamış çocuk gibi hissediyorum.Hem bana araba alsanız Kerem abiyi de yormamış olurum."dedim yalvaran sevimli kedi bakışımla.
"Olmaz kızım şuan için sana araba almak ugun değil."
"Tamam tamam ben kalkıyorum hadi babiş gidelim yoksa geç kalıcam."
"Ben de kalkıyorum.Melek topla masayı biz çıkıyoruz."
"Tamam Sude Hanım"
Annemi öpüp babamın arabasına bindim.
///////////
Okula geldiğimde gözler benim üzerimdeydi..Ee okulda popiysen bunlara alışman gerek.Neyseki bizim kızları bulmuştum ama bir dakika Ezgi ağlıyordu.
"Ezgi bebeğim ne oldu sana?Neden ağlıyorsun?"
"D-D-Derin Gü-Güney be-beni.."devamını getirmeden anlamıştım.
"Yine seni üzdü değil mi?"
"Evet ama bu sefer öbürküler gibi değil."dedi Su.. YUH!Bu çocuğu bulup gebertmezsem ben de Derin Sabaner değilim!
///////
Güney'in arkadaşlarının yanına gittim.
"Nerde lan o!"dedim bağırarak.. şuan çoğu kişi bize bakıyor ama umrumda mı? Tabiki hayır!
"Ki-kim nerde?"
"Güney şerefsizi!"
"Lavaboya gitmişti en son."
Tuvalete giricektim.Girmem gerek.Girer girmez bir kaç erkek vardı ellerini yıkıyordu.
"Çıkın dışarı!"
"Pardon da burası erkekler tuvaleti."dedi bir tane salak erkek.
"Sana çık dedim."deyince hepsi birden çıktı.Güney tam çıkıcaktı ki onu durdurdum.
"Oğlum senin derdin ne?!Ne istiyorsun lan Ezgi'den?!"
"Abi ya ben Ezgi'yi hiç bir zaman sevmedim ki."
"Bana bak oğlum seni mahvederim!"
"Sen mi beni mahvedeceksin küçükken palyaçolardan korkup hemen Güney'e koşup sarılan kız.Ahahah güldürdün."deyip çıktı.
"Iğgh!"diye sinirle bağırdım ve ayaklarımı yere vurdum. O sırada tuvalete birisi girdi.
"Küçük Hanım ben mi yanlış geldim yoksa siz mi?"dedi.
"1.si ben küçük hanım değilim ve de yanlış gelen kişi benim evet!Bu seni mi gerdi?"
"Hanımefendi yanlış gelen sizsiniz ama lafı yiyen benim.Lütfen buradan çıkar mısınız?"
"Allah Allah!Şuna bak ya sanane ister çıkarım ister çıkmam!SA-NA-NE!"
"Sen benim kim olduğumu bilmiyorsun heralde."dedi.
"Asıl sen benim kim olduğumu bilmiyosun!"
"Küçük Hanım sınırları cidden aşıyorsunuz!"
"Aman be kalmadık tuvaletine!BEYİNSİZ AYI!"
Neymiş efendim ben onun kim olduğunu bilmiyormuşum.Köçök hönöm sönörlörö cöddön öşöyörsönöz!Beyinsiz!
///////
Beş ders geçmişti 6.dersimiz beden eğitimiydi ama biz öyle hep beraber yapmıyorduk herkes voleybol,basketbol,tenis veya yüzmeyi seçmeliydi.Ben tabiki yüzmeyi seçtim.Yüzmede büyük başarılarım var ,turnuvalarda derecelerim var.Ezgi tenise gitmişti,Su da benimle yüzmeye geldi.Mayomuzu giyinip havuzun bulduğu salona girdik ve girdiğim gibi duraksadım.O da bana şaşkıncana bakıyordu ve sırıtıyordu pislik.Ne!O burda olamaz!Lanet olsun!
Burak Hoca "Çocuklar benim iki aylık Amerika'da olmam gerektiği için iki ay boyunca size yeğenim Bulut eşlik edecek."dedi.İsmi Bulut mu?Ayy ismi çok güzelmiş.Noluyor bana ya?!Bir dakika iki ay boyunca bize bu mu eşlik edicek şimdi öğretmen mi bu? Olamaz!!Kesin benimle oynıycak offf Derin off nasıl bir şeyin içindesin sen?!
"Bulut ben gidiyorum.Bugünden başla sen."dedi Burak Hoca.
"Evet bence şimdi tanışalım arkadaşlar zaten sekiz kişisiniz adınızı aklımda tutmam kolay olur.Birisinin adını unutacağımı hiç düşünmüyorum zaten."dedi bana bakarak o güzel isimli gıcık!
"Senden başlayalım."dedi bana.
Acaba gerçek ismimi mi söylesem yoksa isim sallayıp onu mu söylesem?Ama şimdi burda herkes beni tanıyor..En iyisi gerçeği söylemek."Adım Derin,soyadım Sabaner.Anaokulundan beri Sabaner Eğitim Kurumlarında okuyorum.Yüzmeyi çok severim,yüzmede derecelerim var aynı zamanda paragliding de yapıyorum."
"Hmm teşekkürler Derin."dedi sırıtarak.Seni bir gün öyle bir boğazlıycam ki!O teşekkürü al bir yerlerine sok!Bir de sırıtıyor!
"Rica ederim."dedim zoraki gülümsemeyle.
Tanıtma olayı şükür bitmişti.Bulut bize havuza girmeden ısınma hareketleri yaptırdı.Şimdi havuza girme zamanı yepp!!
Tam havuza giricektim ki biri kolumu çekti.Çeken kişi Güney'di.
Evet o da yüzmeye geliyordu"Derin ben seni hala unutamıyorum.Seni unutmak için çok fazla kızla çıktım ama onlar hiçbir zaman senin yerini tutmadı.Senin o eğlenceli hallerin kimse de yok.Sana yakın olmak için Ezgi ile de çıktım.Ama olmuyor ben seni istiyorum,seni çok özledim."
Bir şey diyemedim.Dudaklarıma bakarak Biraz daha bana yaklaşıyordu beni öpücek miydi?
YUH!ÇÜŞ!
"Öhöm gençler burada biz yüzme çalışıyoruz.Öpüşme salonu diye bir salon varsa sizi oraya alalım."dedi Bulut."Ne diyorsunuz siz be!Güney sen de uzak dur benden!"dedim ve Güney "Dediklerimi düşün lütfen."dedi ve salondan ayrıldı.
"Ben bu olanlar için özür dilerim ama ben onu zaten öpmeyecektim."
"İyi.Yüzmeyecek misin?"
"Imm yüzücem tabiki!"deyip havuza atladım.Hemen Su'yun yanına gittim.
Güney'in bana dediği her şeyi anlattım.
"YUH!PES!Ezgi'ye söylesek mi?"
"Hayır yani ben doğru bir zamanda söylerim."
"Peki."
///////
Yüzmeden çıkmıştık.Üç ders boyunca yüzmüştüm çünkü son ders klüp dersiydi beden eğitiminile birleşince üç ders boyunca yüzmüştüm bu yüzden çarşamba günlerini seviyorum.
Hazırlanmıştım soyunma odasından çıktım çıkarken de spor çantama sığmayan havlumu sığdırıyordum ki birine çarptım ve çantadaki her şey yere serilmişti."Önüne baksana be!"dedim kafamı kaldırmadan.
"Pardon Derin Hanım ama önüne bakmadan yürüyen kişi sizsiniz."
Oha bu ses çok tanıdık.
Kafamı kaldırıp baktığımda gözlerimi pörtlettim ve kalkarak
"Yine mi sen!Bıkmadın mı ya?!"
"Senden bıkmayan var mı ki?Sevgiline sabır diliyorum."
"Benim sevgilim yok!"diye bağırdım.
"Hem öküzlük yapıyorsun hem de yardım etmeyerek öküzlük seviyeni double yapıyorsun ardından tekrar öküzlük yaparak öküzlük seviyeni tripple'a katlamış oluyorsun.Çünkü neden;erkekler öküz!odun!hödük!kalas!"bunların hepsini mükemmel bir hızla söylemiş olabilirim ama yapıcak bir şey yok sinirlenen Derin böyle oluyor.
"Bir sakin ol.Tamam erkeklere olan nefretini anlıyorum ama benim yapıcak bir şeyim yok küçük hanım."deyip eğilerek eşyalarımı çantama koyuyor.
"İyi akşamlar karga sesli."deyip gitti.Karga sesli mi?Gıcık..sen de bok suratsın onu ne yapıcaz?!
/////////
Eve geldiğimde direkt banyo yaptım,üstümü giyinip aşağıya indim.
"Hellö!My lovely family."deyip masaya oturuyorum.
"Okul nasıl geçti bebeğim?"
"Aslında berbat geçti mommy."
"Aa ne oldu?"
"Şimdi ben erkekler tuvaletinde biriyle tartıştım."
"Erkekler tuvaletinde?"
"Orası uzun hikaye."
"İşte sonra bu tartıştığım kişi yüzme öğretmenim çıktı yani öğretmen bile değil eğitmen gibi bir şey."
"Ayy kötü olmuş.Moralini bozmak istemem ama sana bunu ödettirir"dedi gülerek Annem.
"Teşekkür ederim Sude Hanım."dedim
Yemeğimi bitirip odama çıktım biraz yabancı dizi izledikten sonra uzandım.Sonradan aklıma dank etmesin mi?!
Benim haftada dört gün çıkış etüdüm var!Olamaz bir de bu ders YÜZME!O adamla tek başıma o salonda olmak istemiyorum!Ühüğğğ!Selam!Yeni bir hikaye ile karşınızdayım!✨😚Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın!😍❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADİST EĞİTMEN
FanfictionEğlenceli,çılgın,komik ama bir o kadar da asabi olan güzel bir kızın, Hem öküz!Hem sadist!Hem egoist!Hem de meteor olan eğitmeni ile imtihani.. *********** "Küçük Hanım ben mi yanlış geldim yoksa siz mi?"dedi. "1.si ben küçük hanım değilim ve de yan...