Derin'den
"Ya kızlar ya ben bu adamla birlikte ders yapamam!Çok gıcık!!"
"Tatlım ama yapmak zorundasın. Ahahahahah"dedi Su.
"Su kes sesini seni sende boğarım!"
"Y A şu mal espirinden vazgeç.."dedi bıkkınlıkla.
Ezgi'ye baktığımda yine yüzünde üzüntü ve umutsuzluk vardı,ona baktığımı fark edince "Hoca gelir birazdan ben sırama geçiyorum"deyip gitti.Güneş de bizden ayrılarak o da sırasına geçti.Ben ise Su ile oturuyordum.Sınıfa giren kişiyi görünce içimden kusma isteği geldi.
"Su kusmak için bir yer önerir misin? Ya da sen bana çöp kutusunu getir.Kusmam gerek ÖĞK!"
"Noluyor lan!"
"Şu Güney'in tipine bakar mısın? Kusucam."
"Ahahah bir de senin arkanda oturuyor ahahahha kolay gelsin kankam ahahahhah"
"Sana bir çakıcam şimdi görceksin sen SuCUK ahahaahh"
"YA DERİN!!"
O sırada Güney benim olduğum tarafa geldi.İyi halt etti..
"Selam güzellik,selam Su"
Güzellik mi? Güzellik senin anandır salak! Aslında güzel bir kıza güzellik demesi iyi bir şey ama diyemez dememeli güzellik kelimesi bir yerlerine girer inş..
"Selam bokçuk" dedim ben de nijahahah
"Senin bana olan bu sözlerin beni deli ediyor Derin." Dedi
Ne diyo lan bu ! AQ! Lan Ezgi buraya bakıyo! SIÇTIM MI ACABA? HAYIR AMA BİRAZDAN SIÇICAM..GÜNEY'İN AĞZINA!!!
Aniden kalktım ve Güney'in karışısına dikildim,Ezgi hala buraya bakıyordu..
Fısıltıyla;
"Olum bana bak! Sus bir ya kes sesini birazdan hoca gelicek zaten! Ezgi'nin gözünün önünde de böyle şeyler söyleme!Ağzına bir güzel sıçar sonra seni pataklar bataklığa atarım!" Dedim ardından dayanamayıp bağırarak"ASABIMI BOZMA" dedim.Bokçuk da "Sen nasıl istersen." Dedi ve yerine geçti.Hoca da gelmişti zaten.
-------
Öğlen Teneffüsünde kızlarla birlikte kantine indik. Kızlarla birlikte okulda satılan bademli un kurabiyelerinden aldık.Kurabiyelerden yiyip sohbet ediyorduk.Ezgi'nin" Güney ile aranızda bir şey mi var Derin?" demesiyle öksürük krizine kapıldım.
"ÖHÖM!ÖKSÜ ÖKSÜ!" derken Su sırtıma vuruyordu.LAN! OHA! YUH!YA BİLİYORSA?ALLAH'IM BENİ KORU!İNŞ Güney malının benden hoşlandığını BİLMİYORDUR.
Diye içimden söylenirken Su sırtıma bir geçirdi!
S*KTİR!Annenin ellerinden öpücem Su!
"Lan yavaş!Düzgün vursana be!"
"Napıyım,elim sert dostum."
"Derin sana sorduğum sorunun cevabını vermedin?" Dedi Ezgi."Yok daha neler?! Ya üf Ezgi ya ağzımın tadını kaçırdın." Deyip masadan kalktım.
Sinirle yürürken sert bir şeye tosladım ve kafam çok acıdı!
"Ayh!" Diye ses çıkarabildim sonra gözümü açınca karşımda siyah bir şey vardı gözlerimi yukarı diktim ve ne göreyim?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADİST EĞİTMEN
FanfictionEğlenceli,çılgın,komik ama bir o kadar da asabi olan güzel bir kızın, Hem öküz!Hem sadist!Hem egoist!Hem de meteor olan eğitmeni ile imtihani.. *********** "Küçük Hanım ben mi yanlış geldim yoksa siz mi?"dedi. "1.si ben küçük hanım değilim ve de yan...