Proloog

34 5 3
                                    

De twee vrouwen zijn in een hevige discussie. Het kleine meisje dat naast de vrouwen staat, heeft geen enkel idee dat zijzelf de reden van hun discussie is.
"Ze wordt later gevaarlijk voor de gehele planeet. Laat me haar meenemen, dat is beter voor iedereen hier."
"Ik ben haar moeder. Ik bepaal wat er met mijn Alisya gebeurt, niet een of andere onbekende."
"Kijk, ze wordt al aangetrokken tot het water."
De vrouwen kijken naar het kleine meisje, genaamd Alisya, die op dit moment met haar kleine hand het koude fonteinwater aanraakt.
"Stel je niet zo aan. Van een kleine beetje contact met wat water gebeurt er niks."
"Je onderschat de krachten van een Elemetrial. De kracht die ze kan ontwikkelen met het element water is gevaarlijker dan wapens vol met kogels. We moeten haar meenemen voordat dat gebeurt."
"Het maakt mij helemaal niks uit als deze hele planeet ten onder gaat, maar je blijft van mijn Alisya af."
"Mevrouw, je snapt er helemaal niks van. Alisya gaat op een gegeven moment rebels worden en dan gaat de hele wereld ten onder omdat jij enkel aan jezelf denkt en niet aan de rest van je omgeving. Je denkt niet eens aan Alisya zelf. Dit is de enige optie om haar leven normaal te houden," snauwt de vrouw terwijl ze het onwetende meisje optilt.
"Blijf van mijn dochter af!" schreeuwt de vrouw terwijl ze paniekerig achter de andere vrouw en het meisje aan gaat.
"Dit doe ik voor iedereen zijn veiligheid. Dit is de enige optie die mogelijk is," zegt de vrouw terwijl ze het meisje aait over haar zwarte lokken.
"Dat maakt mij helemaal niet uit. Ik wil mijn dochter hier hebben en niet in de armen van jouw onbetrouwbaarheid," zegt de moeder verontwaardigd.
"Het spijt me zeer, mevrouw," zegt de vrouw als ze met het meisje vertrekt.
Voordat ze het meisje meeneemt in de auto kijkt ze het meisje nog een keer aan.
"Alles komt goed, Alisya, dat beloven we."

Elementrials | #Wattys2016Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu